LindaLjung

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda Ljung - 3 augusti 2010 16:21

här är skorna jag beställde från nelly :)


      

Av Linda Ljung - 3 augusti 2010 16:03

                

Av Linda Ljung - 3 augusti 2010 15:37

Hallu!


andra dagen avklarad då :) var lite roligare idag faktis, fast ibland är det ganska tråkigt och bara sitta  där.. men det funkar. och ungarna var ju inte lika blyga idag, så de va ju bra!

skulle faktis kunna tänka mig att jobba på ett dagis, men inte hela livet, hehe.

men nu ska jag ta och ringa sandra och höra vad hon gör, och ska även fråga om hon kan köpa hårfärg till mig ;D


<33


    

pappa var snäll och fyllde på min mobil idag :D så nu har jag pengar och gratis sms..


JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 2 augusti 2010 18:37

    



   laga ju mat en dag på gotland, blev bakadpotatis med skagenröra :)

  

och till efterrätt blev det cappuccino surprise.. skit gott var det! :D

Av Linda Ljung - 2 augusti 2010 18:20

  

här bodde vi..

  

och vi hade en liten pool ;D

  

köket

  

vardagsrummet

  

ett rum, fanns ett till men fick inte bild på de :)

  

leif

  

emelie

  

mamma

  

emelie

  

mumma ;D

    

sista dagen, ute vid havet :)

Av Linda Ljung - 2 augusti 2010 17:59

tjena!


idag har jag jobbat första dagen på dagiset här i rengsjö, så nu är det bara 9 dagar kvar.. känner att jag skulle behöva en helg nu! är sjukt trött efter hemresan från gotland.

det blir nog till att lägga sig tidigt ikäll :) men nu ska jag ladda upp alla bilder från gotland, och sen ska mamma och jag ta rn prommis..

<3

Av Linda Ljung - 1 augusti 2010 21:15

Tjena!


jaa nu har jag kommit hem.. båten gick 00.50, så kom till fastlandet vid 4.. som typ direkt i bilen, vakna upp en gång i uppsala, sen sov jag hela vägen hem.. kom hem vid 07.30 gick upp och la mig i min säng (så jävla skönt, har sovit i en soffa i en vecka).. somna direkt, sen vakna jag halv 2.. sen dess har jag varit och hämtat ut mina skor, åkt och hämtat min moppe hos pappa och sen åkte jag till kristian, är här fortfarande.. ska snart åka hem. börjar ju jobba i morgon :/


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards