LindaLjung

Alla inlägg under september 2012

Av Linda Ljung - 30 september 2012 17:25

hejhej


söndag idag dåå.. hade inget planerat för idag heller.. Men mamma ringde och väkte mig och fråga om jag kunna hämta henne på station, så klev upp och gjorde mig i ordning och hämta henne då! sen åkte vi å handla lite mat och så.. varken hon eller jag kunna komma på vad vi skulle äta, har ingen matlust längre.. men blev kycklig i alla fall.. sen rinde mormor och vilja ha hjälp med lite saker så fixa det åt henne och så blev jag bjuden på fika och så, mysigt!! nu är jag hemma igen och har inget speciellt för mig, tänkte kika på nått avsnitt av greys och sen senare ikväll blir det tv och så ska jag mummsa i mig lite av blåbärspajen som är kvar från igår!

en ganska lugn dag med andra ord!! Men till veckan ska jag verkligen försöka fixa ett jobb! trött på att bara gå hemma nu.. skulle vara skönt och komma ut och göra nått om dagarna, och pengarna som man tjänar är ju inte heller helt fel att ha, haha!! såå jaa det är mitt mål till veckan! måste verkligen planera in nått roligt också. jag tycker att man alltid ska ha något att se fram emot! livet blir lite roligare då!!

men ska väl ta och fortsätta med min mysiga söndag nu, ha en bra kväll nu alla!!

<3




Av Linda Ljung - 29 september 2012 16:57

 

bröllop inom ett år då ;) haha!!

Av Linda Ljung - 29 september 2012 16:32

hej!


lördag idag.. och jag har inget planerat!

måste säga att det är sjukt skönt!

så har bara legat i soffan hela dagen och degat..

funderar på att ta ett bad och läsa min bok.

och så ska jag slänga ihop en blåbärspaj, mumms!

En helt underbar lördag i min ensamhet..

dock så är det nått som stör mig.

grannarna håller på att borra eller nått sånt,

och det låter sjukt illa och det är det enda man hör -.-

menmen, nu ska jag fortsätta min mysiga lördag!!


<3

LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 28 september 2012 11:43

hejhej


en ny dag.. men vädret suger så känner inte för att gå ut och göra något..

men har hunnit med lite idag i alla fall.

duchat, tappat upp vinet på flaskor och så har jag nu gjort mig i ordning och fixat med lite musik.

ska snart gå ner och baka muffins tänkte jag..

senare ska jag åka till bollnäs. ska lämna pengar till carina och sen vet jag itne riktigt vad jag ska hitta på.


<3

Av Linda Ljung - 27 september 2012 01:06

Hejhej
Ligger i soffan nu och kikar på film.. Borde verkligen sova! Men jag somna tidigare ikväll framför en annan film, så nu är jag pigg och kan verkligen inte sova.. Har läst ut min bok som det var ca. 100 sidor kvar i och så knäppte jag på en film på datan i sängen men det gick inte sova... Så ja nu testar jag soffan.. Ibland är det taktisk lättare att somna i soffan!!
Annars har det inte hänt ett piss idag för mig.. Ska försöka hitta på nått vettigt i morgon i alla fall!
Men ja nu ska jag återgå till mitt försök att somna! Godnatt <3

Av Linda Ljung - 26 september 2012 00:05

Tjena
Idag blev det en sväng till Sundsvall med mathilda för att träffa Linnea och för lite shopping såklart! Har haft en riktigt trevlig dag och den avslutades på bästa sätt med middag på o'learys, sjukt god mat och trevligt sällskap!! Nu är jag hemma och känner mig helt slut.. Ska ta och lägga mig i sängen nu och läsa lite bok.. Men känner på mig att jag kommer somna ganska fort.
Godnatt <3

Av Linda Ljung - 19 september 2012 21:11

Svarthårig sa jag va??;p

Av Linda Ljung - 19 september 2012 21:07

Hejhej
I morse blev det ju en sväng fram och tillbaka till Gävle.. Mamma skulle på sjukhuset. Allt gick super fort där.. Så vid tio var vi hemma igen.. La mig i soffan direkt när jag kom hem. Var ju helt slut av att gå upp klockan fem på morgonen.. Så resten av dagen har jag spenderat i soffan.. Inte bra alls!! Måste verkligen vända tillbaka dygnen så att jag inte blir så där bara av att behöva kliva upp en morgon.. Så nu efter att filmen jag kollar på kunde är slut ska jag sova!! Hoppas verkligen att jag kan sova inatt, har sovit skit dåligt i flera nätter nu och jag vet inte vad det beror på..
Nej nu blev det mycket sovprat här..
Men jaa ska återgå till filmen nu.
<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards