LindaLjung

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Linda Ljung - 30 augusti 2010 22:07

Hejhej!


ikväll har jag varit ute och övningskört med leif.. andra gången nu. det gick väl ganska bra. men har fortfarande inte koll på växlarna, men jag har blivit lite bättre i alla fall.

vi var ute och körde i mer än en timme. körde hela vägen hem idag också, annars så kör jag bara uppe i skogen. så idag kom jag upp i 80km/h, det är det snabbaste jag kört hitills.

så nu ska jag köra nån till gång i skogen, och sen kommer jag ut på vägarna, så passa er ;)

men nu ska jag gå och lägga mig, godnatt :)


  

Av Linda Ljung - 30 augusti 2010 18:07

Tjena :)


fyy så måndagar är sega.. dagen började med att jag lyckas hälla ur hela min kopp med kaffe i på mig, så brände mig lite på benen, och eftersom jag redan hade klätt på mig så var jag tvungen att byta kläder.. så kom lite försen till skolan, hehe.  i skolan så hade vi först samhälle, gjorde ingenting.. men ska börja med politik, usch vad jag hartar det! men sen var vi i köket, fick koka fond och buljong.. gick super bra! och sen skulle jag och jenny göra köttfärssås, tror det är den godaste jag någonsin har smakat ;) och när jag skulle koka pasta så fick jag massa hetvatten på handen.. så har haft otur idag.

men nu ikväll så ska leif och jag ut och köra lite bil, ska nog gå bättre än förra gången. fast det gick ganska bra då också. men har lite problem med växlingen, men det kommer nog.


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards