LindaLjung

Alla inlägg under augusti 2010

Av Linda Ljung - 9 augusti 2010 08:13

Tjena!


snart ska man iväg och jobba då.. fyy vill inte! skulle helst stanna hemma och kolla på film hela dagen..

och min fot ser inte så jätte bra ut, den är värsta uppsvälld och det gör ont när jag går. men nu ska jag ta och åka..


<3

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 8 augusti 2010 18:29

Tjena!


jaa nu är man hemma då.. och kan ju inte påstå att jag mår så jätte bra idag. men hade riktigt roligt igår! och det tackar jag för :) men kristian råka trampa på min fot, så kan knappt gå nu. men det går väl över :P och det blev inga bilder även fast jag hade kameran med mig..

men nu ska jag ner och kolla på tv och bara ta det lungt :)


<33

Av Linda Ljung - 7 augusti 2010 11:07

Hejsan!


idag är det lördag, det betyder att det är björn rosenström ikväll, wiihoo :D hoppas på en toppen kväll! med det finns lite jag måste fixa innan jag kan åka dit.. måste sätta ihop min nya säng som jag har köpt av hanna (kommer bild sen).. fixa håret, som jag håller på att tappa :o skulle inte ha färgat igår.. blev inte alls bra :/ så blir nog till att färga mörkt sen! sminka mig, åka och hämta min jacka hos mamma och gå och köpa lösnaglar :) så blir nog till att åka in till bollnäs vid 4 och vara med jenny då.. sen blire party:D


<33

Av Linda Ljung - 6 augusti 2010 08:06

tjena!!


wiihoo det är fredag, men jag ska jobba.. aja, slutar väl vid tre sen kommer sandra hit och ska färga mitt hår.. hoppas det blir bra då! och sen ikväll så tror jag att jag åker hem till pappa och är där tills i morgon, för då blir det björn och jag sover hos kristian efter :D


<33


  

BILDER · JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 5 augusti 2010 15:26

Hej!!


nu har jag nyss slutat jobbat, eller ja de var ju ett tag sen :)

så nu sitter jag och väntar på att min kristian ska komma hit, vet dock inte vad vi ska hitta på.. men nu ska jag gå och kolla om han kom ;D


nu vill jag ha lördag! då blire party och björn rosenström :D


<3

Av Linda Ljung - 5 augusti 2010 08:12

Tjena!


jaa nu sitter jag här och väntar på att få åka till jobbet.. har ingen lust alls att åka dit, men måste väl.. så jag hoppas på att dagen går fort så jag kommer hem nån gång. och när jag kommer hem så kommer kristian hit, och sen lite senare kommer sandra, andreas och charlie :D ska även försöka sova lite där i mellan..


<33

Av Linda Ljung - 4 augusti 2010 21:43

Hej!


fytusan vilken huvudvärk jag har.. kan knäppt tänka. så nu ska jag krypa ner i sängen och sova, och hoppas på att jag har piggare i morgon :)

nattinatt!


<3

Av Linda Ljung - 4 augusti 2010 17:44

hej!


kristian som hitta på rubriken xD

idag så har jag jobbat och sen var mamma och jag in till bollnäs och handla lite.. nu sitter jag här proppmätt efter ha ätit en god middag, tacopaj.. nu ska jag snart gå och duscha, sen blir det till att ligga framför tven hela kvällen :) man skulle haft nån bra film att kolla på!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards