LindaLjung

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Linda Ljung - 18 augusti 2010 23:19

Hejhej!


hm ser nu att mitt inlägg som jag skrev igår inte kom upp :/ men aja..

kristian fyllde ju år igår, så var hemma hos han och fika och så. och sen sov jag ju där också. vi kolla väl mest på film. somna i soffan när vi kolla på sista filmen, hihi.

idag så gjorde vi väl inte så mycket.. kristian sov väl till halv 3 ´men jag gick upp vid halv ett.. satt och kolla på the vampires diaries :D och sen åkte jag hem vid fyra.. käka lite och så hemma, sen tog jag tåget till ljudal.. sandra och jag har kollat på en usel vampyrfilm, eller jaa den var ju lite rolig.. hahah. och nu ska vi gå och lägga oss så vi kommer upp i morgon. då ska vi till gävle, sandra ska till tandläkarn, så jag ska passa charlie medans :)


nattie <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards