LindaLjung

Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Linda Ljung - 11 augusti 2010 19:50

Tjena!


sitter hemma hos kristian nu.. han ska kolla på fotboll :/ så blir nog till att ta hans data och kolla på the vampires diaries.. om man nu kan höra nått.


idag så var det ganska segt att jobba, hände inte alls mycket. och dagen gick hur segt som hellst.. men nu har jag bara två dagar kvar :D och på fredag ska leif åka och kolla på dator åt mig?? så kanske får den snart :D wiiihoo!!! aja, efter jobbet så åkte jag och handla med mamma.. blev åtta påsar :o fyy så mycket hon handla.. hehe. och sen så käka vi thaimat vid willys.. dock så var det inte så jätte gott.

men nu ska jag kolla på the vampires diaries..


<3

  vill att sommarn ska komma tillbaka.. är ju typ höst nu :/

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards