LindaLjung

Alla inlägg under november 2011

Av Linda Ljung - 29 november 2011 21:38

hej!


jaa så var äntligen tisdagen över :D

så jävla skönt ju!

dagen har varit skit seg, och jaa jag vet inte rikigt vad jag har gjort heller.

blev ju tandläkarn vid 14.30, så slapp klassrådet i alla fall.

och hos tansläkarn så gjorde dom inte ett piss.

eller joo dom knäppte kort då, och det tog ju max fem min?

såå aa, pappa fick hämta mig efter det.

åkte och handla och sen hem å käka.

sen resten av kvällen har jag sovit.

vakna till nu vid nio typ, drack lite glögg och åt nån pepparkaka med pappa.

nu ska jag kika på desperate housewives, sen sova :)


godnatt <3

Av Linda Ljung - 28 november 2011 19:22

hejhej!


jaa så var vi inne på en ny vecka då.

känns skönt att det snart är jul.

måste verkligen ha lov nu!!

i morgon ska jag prata lite med lärarna om dubbla budskap.

och att dom fan inte kan hota med ig i en kurs som vi har gjort sjukt mycket i!!

jag är förbannad nu..

jaa och i morgon ska jag också till tandläkarn och fixa med min tand.

ska dit både i morgon och på onsdag.

skönt att äntligen få den fixad!

ganska drygt att tappa taden jag har i nu hela tiden.


<33

Av Linda Ljung - 27 november 2011 21:28

hejhej!


jaa idag är det ju första advent, helt sjukt!!

börjar få lite panik över att jag inte köpt en enda julklapp än..

men jag har planerat vad jag ska köpa till alla så det går nog fort när jag väl hittar nån tid till att shoppa :)


i helgen har jag bara tagit det lungt.

sandra och charlie har varit här hela helgen så har ju varit med dem hela tiden då.

eller jaa i fredags så var jag på filmkväll hemma hos mathilda också. kolla på fight club och the blind side.

fight club var ganska seg, men rätt så bra när man fatta den.. och the blind side var riktigt bra! Så jag rekomenderar båda filmerna.

på lördagen var vi, mamma, jag, sandra och charlie ut på en tripp.. åkte till bollnäs och köpte lite julsaker och sen hem till camilla och fika.. och sen senare skjutsade jag camilla till bollnäs. Och det blev en ganska så tidig kväll för mig.

Idag har jag legat och sovit hela dagen typ.. fattar inte hur jag var så sjukt trött idag. aja, nu är jag pigg i alla fall :D

så nu ska jag dricka lite glögg och kika på en film som börjar vid 22.

love actually faktis, har för mig att den inte är så bra, men gick ju ingen annan ikväll så den får duga!!


<33

 

fight club!

Av Linda Ljung - 24 november 2011 13:09

hejhej!


igår var det ju klassmiddag i skolan.

palla mig dit även fast jag var sjuk.

allt gick bra och jag tror dom flesta gilla maten :)

efter var vi ett gäng kom körde på tranan.

börja med förfest hemma hos frida,

och jaa sen tranan då.

var en ganska så kul kväll!

dock så sluta den ju inte jätte bra..

men ja sånt händer ju!!

¨

Idag är man ju lite seg som man alltid är dagen efter.

men det är ju inte påvärsta viset heller.

och jaa är ledig från skolan idag också.

SKÖNT!!

om ett tag kommer pappa och hämtar mig här i rengsjö.

så resten av dagen ska jag busa med charlie :)


<3 En månad kvar till jul nu :D

Av Linda Ljung - 22 november 2011 12:25

hejhej!


ja då var man hemma igen dåå..

kan ju säga att natten inte har varit så trevlig.

har nämligen skit mycket hosta, så kunna inte sova på hela natten.

hosta till och med så mycket att jag spydde ;/

såå idag blev jag hemma från skolan!

kanske lika bra de, så jag orkar med skolan i morgon då det är klassmiddag.


och nu när jag e hemma så tänkte jag passa på att plugga.

har en uppgift som ska vara inne i morgon, och jag har inte ens börjat med den.

har fan haft tre månader på mig!!

men jag måste vila lite först..


ha en bra dag! <33

Av Linda Ljung - 21 november 2011 19:24

hejhej!


nu är jag i ljusdal.

syrran ringde och fråga om jag kunna komma hit och vara barnvakt åt lille charlie, och de säger man ju inte nej till!

så hela kvällen har jag spenderat med charlie. Han har precis somnat för natten. och jag funderar också på att sova en stund.. men jaa, måste ju kolla datan först!


<33

Av Linda Ljung - 20 november 2011 22:16

alltså nu får jag nå cp fel snart!!

har fått lock för örornen nu, så hör ju fan inte ett piss.

ååh, jag vill inte vara sjuk nå mer nu.

och det verkar som om att förkylningen bara blir värre också.

menmen, finns väl inger att göra åt det heller.

är väl bara att vänta ut det gissar jag på.

för missa skolan kan jag då inte göra nå mer!

och jag sa till linnea igår, blir jag hamterlinda igen så ska jag fan gå till skolan ändå!

hahah, tror alla kommer skratta åt mig då.

men just nu har jag ju i alla fall bara lite hosta, feber, halsont och lock för örornen.


aja, nu ska jag krypa ner i sängen!

godnatt <33

Av Linda Ljung - 20 november 2011 14:16

hejhej!


jaa här är man fortfarande sjuk..

men igår blev det filmkväll hemma hos ante i mo.

vi skulle kolla på skräckfilmer. men jaa dom var inte så läskiga :P

vid två skulle jag åka och hämta leif som var på fest.

Möter en bil som inte stänger av helljuset. så jag blinka åt dem.

och precis när jag gör det så ser jag att det var polisen xD

fick lite panik då!!

och sen vände dom och följde efter mig, åå så stoppa dom mig såklart.

fan va nervös jag var.. men fick bara visa körkortet och blåsa.

då det gick ju bra. men när dom vände och följde efter mig höll jag på att dö, haha!!

aja, sen hämta jag leif i alla fall.

skulle skjutsa hem lite annat folk också. var en gubbe som typ vägra kliva ur bilen,

så jag blev lite sur och börja skrika på han..


jaa kan ju säga att det var en händelserik kväll!!


<333

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards