LindaLjung

Alla inlägg under november 2012

Av Linda Ljung - 26 november 2012 18:41

hejhej!


nu är helgen över och vi är inne i sista veckan på november!!

i helgen blev det utgång med brudarna mina.. förfesta lite här hemma sen gick vi ner till tuppenz. Hade en sjukt rolig kväll!! och igår var man lite seg. spendera dagen med pappa. åkte på dollar och handla lite och så. en ganska lugn dag!

och idag har jag förflyttat mig från pappa till mamma. jag har tränat, duschat och så. har inte hänt så mycket mer idag.

I morgon ska jag äntligen börja jobba!! är ganska nervös, men det ska nog gå bra!


<3

Av Linda Ljung - 23 november 2012 14:39

Hejhej
Nu är det fredag!!! Veckan har gått sjukt fort. Men idag har det gått sjukt segt. Gick upp vid nio och käka frukost och så.. Sen tvätta pappa och jag bilen. När den torkat åkte vi till kilafors och handla lite mat. Och när vi kom hem igen så tog vi en långpromenad.. Och klockan är bara halv tre.. Helt sjukt!! Får se om vi hittar på nått roligtikväll eller om vi bara blir hemma..
I morgon blir det kanske utgång med brudarna!! Vi får se.. Lite tråkigt att bara sitta hemma en hel helg :-P

Nu ska jag gå och tillaga tacos! Ha en bra dag <3

Av Linda Ljung - 22 november 2012 12:03

hejhej!


alltså fan va fort tiden går.. redan torsdag ju, och snart är det ny måndag igen.

idag gick jag upp vid nio.. tog en kaffe och sen träna jag, är nästan uppe i målet som jag skulle klara före jul. och det var ju att jag ska köra 20min utan vila. nästa gång jag tränar tar jag nog det!! så får nog öka målet med 10min. är ju inge roligt att träna om man inte har ett mål!!

nu har jag duschat och sminkat mig.. ska bara föna håret och så, sen ska jag åka hem till pappa. vet inte riktigt vad jag ska göra idag. men nått kul kanske jag kommer på!!


ha en bra dag!! <3



Av Linda Ljung - 21 november 2012 22:33

hej!


nu har jag kommit hem från ljusdal.. eller jaa det gjorde jag väl vid halv fyra idag..

när jag kom till ljusdal igår så gick vi direkt och hämta charlie på dagis, och sen blev den en sväng på affärn.

när vi kom hem laga jag mat, spagettig och köttfärssås.. käka middagen och sen busa jag med charlie.

på kvällen gick sandra och jag på bio. såg sista twilight, kan ju säga att den inte var sådär jätte super bra.. hände alldels för lite för att det skulle vara bra, haha!! men lite bra var den i alla fall!

och sen när vi kom hem drack vi glögg och myste framför en film.

idag har jag varit alldeles slut.. vakna inatt av att jag hosta så att jag nästan spydde. så vart inte mycket sömn för mig. men gick ändå upp vid sex eller vad klockan var och busa med charlie.. när sandra gick till dagis stanna jag hemma med william och vila i soffan. och när sandra kom hem igen somna jag på soffan och sov nån timme..

sen idag har vi inte gjort så mycket mer, mest tagit det lugnt. vid tre åkte jag hem, käka middag när jag kom hem och sen somna jag på soffan igen. är fortfarande sjukt trött, så ska kika på ett avsnitt av greys nu och sen sova.


natti <3

Av Linda Ljung - 20 november 2012 12:55

hej!


börja denna morgon med att träna på crosstrainern.. var dock sjukt seg så det var ganska nära att jag tänkte skita i det.. men jag lyckades röra mig från sängen till den, haha! när jag var färdig så käka jag frulle, havregrynsgröt och en macka som gunilla hade med sig. Sen har jag duschat och gjort mig i ordning. nu ligger jag i sängen och kikar runt på nätet.. om ett tag ska jag ta bussen till ljusdal där jag tänker spendera min dag med syster! vi ska laga mat och sen gå på bio.. blir nog en riktigt toppen dag idag!!


hoppas alla har det lika bra som jag idag!! <3


Av Linda Ljung - 19 november 2012 21:11

hej!


nu är helgen över och det är måndag.. eller jaa denna dag är ju typ över den med :P

men i fredags hade jag ju myskväll med mamma!!

och på lördagen blev det lite träning och så. på kvällen drog vi till knåda och bada tunna och basta, hade en riktigt bra kväll!! dock så ramla jag på trappen och slog skinkan, så har ett fett stort blåmärke på den nu, är lite blå, svart, lila sådär, hahahha!! men det försvinner väl med tiden!! hade lite svårt att sitta och så igår ^^.

jaa och igår spendera jag hela dagen med jenny.. hon bjöd på pizza och vi låg mest hela dagen i sängen och kika på film, skön söndag med andra ord!!

och idag så har jag skjutsat mamma och mormor och handlat.. jag och mamma käka flygande jacob till lunch, mumms!! och sen var jag ner på stan en sväng och tog en fika med mathilda. ganska bra dag!!

men nu är jag lite less.. allt man ska göra måste man ju ha pengar till. och jag som har varit arbetslös i tre månader nu har ju inte så jätte mycket. så får typ säga nej till allt som kommer upp :/ ganska tråkigt måste jag säga!!

men förhoppningsvis vänder det snart och jag får börja jobba! för jobbar man har man ingen tid till att göra av med pengar och man spar, ganska så bra tycker jag!

men jag känner också ganska panik över jul å så.. hur fan ska man få ihop pengar till att köpa julklappar?? men aja, nått roligt kommer jag nog på!


efter jul har jag i alla fall kommit på att jag ska sticka till norge för att söka jobb. vill komma bort ett tag, till en ny stad och i detta fall då ett nytt land.. låter ju ganska bra i mina öron i alla fall! och sen är det ju bara en bonus att man tjänar bra i norge :D kanske man kan ta en utlandsresa till våren och komma till ennu ett annat land!


Typ så ser mina funderningar ut just nu!! så får väl se hur det blir när väl julen är över och så..


nu ska jag återgå till att kika på serier! i morgon ska jag ta nya tag! blir nog lite träning, och sen får vi se om jag drar till ljusdal på kvällen och går på bio med systeryster! känns som om att man behöver göra nått roligt när det är så mörkt och tråkigt ute!!


natti <3

 

mitt fina blåmärke..

 

Fika!!

Av Linda Ljung - 17 november 2012 12:05

hejhej!

nu är det lördag, äntligen lördag! :D

jag ligger i alla fall fortfarande i sängen och försöker vakna till liv.. blev nog ett glas för mycket vin igår, haha.

men har man det mysigt och sitter och pratar massa så kan man ju inte hjälpa det! eller hur??.

idag ska jag i alla fall träna, och sen i kväll ska jag bada tunna och basta med massa härliga folk!! ser verkligen fram emot det! så detta kommer nog bli en toppen dag tror jag :)


aja, ska försöka ta mig upp på crosstrainern nu!!

ha en bra dag <3

Av Linda Ljung - 16 november 2012 11:44

Hejhej
Nu är träningen avklarad för idag, känns skönt! Nu sitter jag i soffan och käkar havregrynsgröt.. Ska snart hoppa in i duschen och sen göra mig i ordning. Vid halv två blir det ju arbetsförmedlingen.. Sen får vi se vad som händer!!

Have a nice day!!<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards