LindaLjung

Alla inlägg den 27 augusti 2010

Av Linda Ljung - 27 augusti 2010 22:43

hej igen!


sitter och kollar på massa kläder jag vill beställa nu. från bara hm är jag uppe i 2500kr nu. om man ändå hade haft massa pengar.. gud så mycket kläder och grejer jag hade haft då ;)

men här kommer lite kläder som jag vill ha!


      skit snygg bh, eller hur? och hur skönt skulle det inte vara och springa runt hemma i en såndär pyjamas ;)

     mamma sa att hon skulle betala för halva min jacka som jag vilja ha.. så vilken är frågan? fast jag kanske ska få köpa en grön jacka av linda också.. det är ju hur snyggt som hellst med skogsgröna jackor :)

           alltid bra att ha massa tröjor och skortor!

     använder ju bara leggings nu för tiden. har inte haft jeans på över ett år nu :)

     åh vad jag tycker dom är snygg! måste köpa sånna! eller i alla fall att par av dom :)

Av Linda Ljung - 27 augusti 2010 22:07

Tjohej!


gud så trött och slut man kan vara.. ändå har jag inte gjort ett piss.

jaa det måste vara för att jag är sjuk :/ och jag vill ha min dator nu! gud så jag tjatar om det. men det skulle ju vara så sjukt skönt att ligga i sängen och kolla på serier eller film. menmen, får väl vänta ett tag till.


funderar på om jag ska börja tjäna pengar på bloggen?

<33

  

Charliegubben :)


Av Linda Ljung - 27 augusti 2010 18:24

Tjena!


fy så dålig jag har blivit på att blogga. men det ska bli ändring på det när jag har fått min dator. jenny fick ju sin idag så är lite avis, hahah. men jag fick alla fall min lön idag :D så ska hämta ut den på måndag!


igår kväll skjutsa pappa och jag hem sandra och charlie till ljusdal. vid sex så kom massa folk och gratta sandra, hon fyllde ju 20 igår, GRATTIS SYSTER <3 så vi fick smörgåstårta, mumma! eller ja jag känner inte så mycket smak just nu..


och idag så var det ju skolan, vi har börjat med "gudarna" och romarriket, skit kul tycker jag! så hoppas jag får bra betyg, hahah. följde med jenny efter skolan, men han inte vara där så länge innan mamma kom. vi åkte hem och sov typ (a) så jäkla skönt! nu har vi nyss käkat, och ska snart gå ner och kolla om det är nå bra på tven.


<33


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards