LindaLjung

Alla inlägg under juli 2011

Av Linda Ljung - 31 juli 2011 10:08

hej!


jaa men då var man ledig en dag då!!

igår jobba jag min första lördag på växbokrog.

gick bra tycker jag!

så nu har jag bara fyra dagar kvar att jobba där :o

tiden går så sjukt jävla fort!

i fredags när jag var ledig så fixa jag pass och resväska.

så nu känns det verkligen att vi ska åka!

åh, det kommer bli så kul.

och jag längtar som en tok!!


Idag ska jag hjälpa leif med en sak.

och sen kanske jag ska åka till pappa en sväng.

sandra, charlie och andreas är där och hälsar på.

men vi får se hur jag gör!

ska kanske ut med hanna och spela minigolf också :)

så jag har lite saker att göra idag..


ha en bra dag <3

Av Linda Ljung - 29 juli 2011 12:39

hejhej!


jaa nu har man jobbat och sliti i en vecka till då.

orkar inte blogga när jag jobbar!

jobbar ungefär 12-13 timmar om dan.

I tisdags blev det till och med 14 timmar!

så har varit rätt så slut i kroppen.

eller jag är väl fortfarande det..

Idag ska mamma och jag in till bollnäs och fixa pass :D

den 27 augusti åker vi till turkiet med emelie och camilla!!

kommer nog bli helt toppen!

och det är första gången både mamma och jag flyger flygplan.


Nu har jag bara en vecka kvar att jobba på växbokrog också.

eller jaa, ska jobba i morgon med.

så bara 5 dagar kvar där!

sen åker jag till gotland med pappa :D

wiihoo, va mycket kul jag har att se fram emot!!


aja, nu ska jag gå och få något i magen!

ha en bra dag <3

Av Linda Ljung - 24 juli 2011 19:40

hejhej!


söndagsöndagsöndag, finns det nått mer att säga??

söndagar är alltid seg!

Men idag har jag faktis varit till ljusdal och hälsat på sandra och charlie.

fick massa pussar och kramar av charlie :)

jaa och nu ikväll ska jag bara vila!

jobbar i morgon tills på torsdag.

så jag måste verkligen vila..


vet ni vad som händer i morgon då??

joo vi ska boka resa till Turkiet :D:D

vi åker i slutet på augusti!

gud vad jag längtar!

vill ha vecka 32 nu!!

sen händer allt annat roligt också!

äntligen har man råd att göra roliga saker.

vi får se om jag har lite pengar över till fallskärmshopp i höst också :)


aja, nu ska jag gå och vara social!

<3


Av Linda Ljung - 23 juli 2011 22:16

hejhej!!


nu har jag faktis varit duktig och tagit det lugnt hela helgen..

eller jag har varit fyllechaffis åt min farbror och jonas. dom skulle till parken igår, så var snäll och skjutsa dit dom. Rebecka följde med i bilen hon också.

Fick 200kr för att skjutsa dit dom :) så jag och rebecka drog till max och käka sen.

kul att träffa henne lite också! var ju ett tag sen man var med henne.

efter max åkte vi hem i alla fall. Låg och kolla på deperate housewives när tommy rinde och vilja hem. så fick åka upp till bollnäs och häma han då!

så fick en till hundring!

bensinpengar är alltid bra att få :)

Ikväll ska jag sjuktsa hem mamma också.. eller jaa, jag följer ju med hem dit och sover.

snart är det måndag igen, och då blir det mer jobb!!

nu vill jag bara att dom här veckorna ska gå fort!

helst av allt så skulle dom redan vara färdiga..

menmen, så är det inte nu.


aja, nu ska jag åka och hämta mamma!


ha de bra <3

 

jag saknar min gofis!!

Av Linda Ljung - 23 juli 2011 00:32

hejhej!


nu var det ett tag sen igen..

men jag har jobbat en hel del nu på slutet.

så jag har inte haft tid eller ork till att blogga.

och jag har väl inte direkt något att skriva om heller..


jaa men jag har ju börjat nere på växbokrog nu.

har jobbat i fyra dagar.

och det har gått bra tycker jag!

så nu har jag bara två veckor kvar med jobb.

och sen blir det gotland!! :D

kommer hända ganska mycket augusti/september.

det är björn rosenström,

jag åker till gotland med pappa,

en ålandsresa som mamma hade vunnit??

en till ålandsresa med jenny och henns syster??

och en utlands resa på det! :)

låter ganska bra tycker jag!!

och allt pangar igång om två veckor.

så nu ska jag jobba som fan tills allt det roliga börjar!


och sommarlovet är ju typ slut nu snart..

känns inte alls roligt :(

men, det är ju mitt sista år så!


aja, nu ska jag sova!


godnatt <3



JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 17 juli 2011 16:45

tjena!!


jaa idag mår man ju som amn förtjänar..

var ut på tranan med jenny igår.

börja med att sitta hemma hos henne och dricka lite vin å så.

var mysigt!

dock så var vi tvungen att springa ner till tranan från jenny.

vi vilja hinna in före halv elva.

men vi han inte i tid..

fast jaa, vi fick komma in för 50 kr endå :)

jag sa att vi hade sprungti ner dit, så då kom vi in lite billigare.

sen blev det massa dans, vi var helt själva på dansgolvet, KUL!!

jenny cp:a sig som vanligt, och sa att hon var från london till massa folk..

och det värsta var att folk gick på det xD

sen drog dom igång skummet nån gång.

och jävlar vad skum det var!!

och jag och jenny skulle ju såklart att skumkrig.

så, jaa hade väl skum överrallt ^^.

men det var kul!

kom hem vid tre nån gång.

och jaa, var redan bakis när jag kom hem..

så det värsta har gått över nu som tur e :)


men jaa, nu ska jag packa ihop lite saker och åka hem till mamma.

jobbar ju i morgon!


<3

Av Linda Ljung - 15 juli 2011 17:34

hej!


nu har jag kommit hem från jobbet.

har jobbat med hanna idag,

vi ska byta.

så hon ska börja jobba uppe på bagerit,

och jag ska börja nere på krogen!

kommer nog bli bra!

det är ju bara tre veckor som jag ska jobba också så.

sen blir det gotland :D


Jaa ikväll vet jag inte rikigt vad som händer..

blir väl film som vanligt skulle ja tro!!

är sjukt sugen på godis också.

Men det är väl när man är sugen man ska låta bli, right??

så jaa. får väl knapra på en gurka eller nå då!!


aja, käka nu!

ha de bra <3

Av Linda Ljung - 14 juli 2011 21:46

hejhej!


nu är jag hemkommen från jenny.

eller jaa det var ett tag sen jag kom hem.

men har bara suttit här så.

idag har vi varit och badat och solat lite.

men fick nog ingen färg??

och sen har vi lagat mat och kollat på film.

jaa så har min dag sett ut!

nu ska jag strax krypa ner i sängen,

för i morgon väntas en arbetsdag.

åå sen är jag ledig hela helgen :D

ska ut en sväng med jenny å så.

sen ska jag nog bara ta det lugnt!


men godnatt då <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards