LindaLjung

Alla inlägg under februari 2011

Av Linda Ljung - 28 februari 2011 17:25

hejhej!


sitter hemma hos pappa och ska kolla lite på one tree hill nu :)

Idag efter skolan så åkte pappa och jag å skrev in min på körskolan. hade ju tänkt å plugga lite ikväll. men kommer ju inte in på sidan där man kan plugga :/ men ska väl ta och försöka lite senare. annars så får jag ringa dit i morgon! vill ju ha körkort nu :D hehe.

Av Linda Ljung - 28 februari 2011 10:05

hejhej!


sitter i skolan nu. har nyss haft natur, och det sög som vanligt!! snart börjar samhälle och det är inte heller så jäkla kul. men aja, hoppas på att få sluta i bra tid idag! då blir det kanske stan en sväng. och sen hem till pappa och bara lata mig. kanske plugga lite körkort. skulle sitta riktigt bra med ett körkort nu ju ;)



Av Linda Ljung - 27 februari 2011 20:46

hejhej!!


jaa nu har jag varit dålig igen.. har ju inte blivit nå bloggande i helgen (a)


i fredags så var jag ju på palladium med mamma, camilla, gunilla, anneli och en till som jag inte vet vad hon heter xD

eller aa, före så var vi ju och käka på spicy cow. fick några presenter av mormor och camilla å tobbe. tack så mycket! :)

kvällen var ganska seg och det hände inte så mycket. men lite kul hade jag ju!! sov i alla fall hos kristian efter krogen.. och på lördagen så kom farmor och farfar och fira mig och charlie hemma hos pappa. och sen följde jag med syster sandra till ljusdal på kvällen :) där blev det öldrickande och god mat. hade det riktigt trevligt faktis! dock så var jag ganska trött. så när alla andra hade dragit ut på krogen så somna sandra och jag i soffan :)

idag så har jag varit i ljusdal mesta delen av dagen. kom massa folk hem till sandra och andreas och fira andreas. så fick  käka massa tårta idag med. hehe. mamma och leif kom dom med! så fick åka med dom hem till kristian sen. vi drog på bandyn, bollnäs vann med 5-1 :D

kristian skjutsa hem mig efter! så nu har jag duschat, och ska göra i ordning mackor och gå ner till tven :)


<3

Av Linda Ljung - 25 februari 2011 16:07

hejhej!


nu har man helg då :D

i skolan idag så hade vi bara två lektioner (som vanligt på fredagar). vi gjode väl inte så mycket. gick mest igenom vad som kommer på provet nästa vecka!

jag han även med att ha utvecklingsamtal. och det gick super bra!! :) sen sluta vi vid ett. drog då ner på stan och träffa mamma där. vi skulle kolla på kläder som vi kan ha ikväll. hon skulle betala det jag vilja ha, det var min födelsedagspresent :) så hitta en snygg tunika, två halsband och leggings (strumbyxor).. sen tog vi bilen hem. och nu har vi käkat mackor.. och jaa nu ska jag börja fixa mig för kvällen! vi ska nämligen ut ikväll. först ska vi åka och käka på spicy cow. och sen blir det paladium. tror det kommer att bli en toppen kväll! :)


 

leggings

tunikan! :)

halsbanden :)         

Av Linda Ljung - 24 februari 2011 18:28

hejhej!!


nu har ennu en dag passerat.

hade bara en lektion i skolan. eller ja egntligen två. men det var ca tre timmars hål mellan dom. så jag drog hem :) eller jaa pappa kom och hämta mig! fick köra hem idag, och det gick super! första gången jag körde på vinterväg, hehe.. och sen har jag kört lite mer bil å vare hem till farmor och farfar å hälsat på en sväng. jaa precis så har min dag sett ut! och nu ikväll blir det bara massa film med pappa. men jag har en kännsla av att jag kommer somna i soffan (a)

joo, jag har pluggat idag med!! gjorde färdigt natur uppgiften jag hade kvar. så känner mig ganska duktig idag :)


Av Linda Ljung - 23 februari 2011 21:00

tackar syster för en superbra födelsedagsfest!! jag hade skit kul och så! :)


              

Av Linda Ljung - 23 februari 2011 20:46

hejhej nu var det ett bra tag sen jag bloggade.. men jag har inte haft så mycket tid över, och jag har inte orkat!


men jag kan ta allt som hänt lite kort!


Söndag: jag fyllde år! lite bakis, käka mexikomacka för första gången (supergott!!) mamma och leif hämta mig i ljusdal. så åkte hit hem efter. kristian kom på kvällen, fick blommor! skit fina och jag blev super glad :D     

Måndag: skola å så.. sen handla ja med pappa. och sen sov jag bort hela kvällen :)

tTisdag: skola, sen var jag med kristian till söderhamn. skulle kolla på en parfym till mig som jag skulle få i födelsedagspresent av han. hitta en skit go!! och sen spendera vi kvällen hos pappa med film. och jag somna (a)

Ondag (idag): skola, vi skulle ha ett födelsedagskalas för en person som kom med familj och grejjer. gick super och jag å jenny gjorde en skit snygg tårta som vi bjöd på!

dock så råka hanna och jag välta ut alla välkommsdrikar. men vi fixa det!! allt gick bra och det var verkligen skit kul :) sen vid två så gick vi på teater som esteterna har gjort. den var bra! och efter skolan så kom kristian och hämta mig. vi har bara myst ikväll. och nu har han skjutsat hem mig.. ska väl gå ner till tven och kolla snart. och sen blir det sängen :D


jaa det är så det har sett ut! har inte hänt så mycket mer..

        

snygg tårta va? :)

Av Linda Ljung - 19 februari 2011 14:35

hejhej!


nu är ju i sandra och andreas gamla längenhet och packar för fullt.. inte alla mycket kvar nu! bara några köksgrejer och så. jaa, sen när allt är färdigt så ska vi åka till den nya lägenheten och fixa i odning tills ikväll :) vi ska även hinna handla mat och laga den.. får se när alltblir färdigt, hehe..


men nu ska jag fixa lite mer!


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards