LindaLjung

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Linda Ljung - 22 augusti 2010 16:50

Hej!


åh vad jag vill ha mina pengar nu!! vill ju ha en ny dator, längtar som fan efter den nu. tänk va skönt å ligga i sängen och kolla på serier eller film :) menmen, får väl vänta ett tag till.

och tänk va skönt att få jobba istället för att gå i skolan.. eller jaa, det skulle vara toppen om man fick lön för att gå i skolan.. man får ju bara ynka 1050kr i månaden nu, och det kommer man ju ingen vart på. så jobba skulle inte alls vara fel! man kan typ köpa det man vill ha, och har man inte råd kan man spara nån månad sen har man råd.. men om jag skulle vilja åka utomlands nu så skulle jag  ju få spara i ett år. nee, gud vad jag längtar tills skolan är färdig.


<3


  

och ha en egen lägenhet skulle inte vara så fel det heller.. blir lite avundsjuk på alla som ska flytta till en ny stad och börja skola där..

Av Linda Ljung - 22 augusti 2010 11:39

Hej!


idag vakna jag upp med halsont, och jag hosta massa. så kommer antagligen bli sjuk :/ vill inte! vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, ska i alla fall hem till pappa. men sen vet  jag inte. skulle vilja beställa massa kläder och så, men har ju inga pengar.. och jag vill ha min dator snart!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards