LindaLjung

Alla inlägg under januari 2012

Av Linda Ljung - 30 januari 2012 16:29

hejhej!


idag har det varit en ganska så lugn dag!

börja skolan i morse vid nio, och sen har dagen bara flytit på. Hade prov och så, och det gick ju bra!

efter skolan blev det en fika på stan med gänget. Och nu har jag nyss käkat middag, och vid fem kommer pappa och hämtar mig.. ikväll blir det plugg å så. Har ju massa uppgifter som ska vara färdiga den här veckan.. och skulle vara skönt att ha allt inlämnat före praktiken...



<33

Av Linda Ljung - 29 januari 2012 20:49

hejhej!


såå var denna helg över.. den har gått sjukt fort!

i fredags var mamma, jag, charlie och mormor på moraträsk i bollnäs. var sjukt mycket barn och jag var sjukt trött.. Och sen senare på kvällen blev det filmkväll hos ante.

på lördagen blev det inte mycket gjort på dagen.. men på kvällen blev det fest, hade sjukt roligt! men det blev lite mycket där ett tag.. men det var ju bra det med, gick inte lika mycket pengar ;) och idag har man ju mått som man förtjänar.. har varit sjukt trött och haft ont i huvudet hela dagen..

nu ska jag snart kika på film, men borde egentilgen plugga, men det tar jag i morgon!!


<33

Av Linda Ljung - 24 januari 2012 22:31

hejhej!


kände att det var dags för ett inlägg nu! helgen och allt har ju passerat utan att jag har bloggat..

och jaa i helgen blev det promenad, filmkväll och mys med en mysis! Hela söndagen låg jag i sängen och kika på film och sov.

åå jaa nu är vi ju snart inne på onsdag.. så dom värsta dagarna i skolan för den här veckan är ju över.. och i morgon blir det nog en ganska lugn och kort dag. som vi har planerat att avsluta med film hos ante. Blir nog en ganska bra dag! åå snart så är det ju helg igen också :D

har massor inplanerat! På fredagen kommer charlie, och vi ska gå på moraträsk.. på kvällen kanske joel kommer hit. Och på lördagen kanske det blir isracing igen, om jag nu kan fixa pengar!! åå på kvällen då blir det utgång med linnea och ante.. var ju ett tag sen nu känns det som! och jaa söndagen är ju inte rikigt inplanerad än. men kan ju gissa på att jag kommer ligga bakis hela dagen..


<33

Av Linda Ljung - 20 januari 2012 18:29

hejhej


åå så var helgen här igen :D


Idag har jag åkt skriskor på idrotten.. har ju inte åkt det på jaa flera år.. så det var lite svårt, och jag gjorde även några vurpor, haha. Fick också sjukt ont i fötterna, hade för små skriskor, och det var sjukt kallt ute.

menmen, sen slapp vi i alla fall dom andra lektionerna, vår lärare var sjuk och den andra lät oss jobba hemma..

såå vi stack hem till mathilda och drack varm oboy å såå. sen fick vi för oss att åka och sladda lite.. Det är ju så sjukt kul!! åå efter det blev det en sväng på stan. åå vi avsluta dagen med att åka hem till ante och kika på sagan om ringen.. men vi åkte hem efter en halvtimme typ.. Nu har jag nyss käkat, och nu sitter jag här med en grogg och njuter av att det är helg :)


<33

Av Linda Ljung - 19 januari 2012 21:46

haha jag dör...

Av Linda Ljung - 18 januari 2012 21:51

hejhej


åå snart är helgen här :D

i morgon är det torsdag, och det innebär att jag slutar vid ett.. såå vet inte rikitg vad som händer efter skolan. men nått måste man väl hitta på, vill ju ha helg nu!!

aja, idag kändes det som om vi fick vara i skolan i hudra år., börja med att vi skulle reovisa ett arbete.. och alla i klassen skulle redovisa sitt, så det tog ju år och dar.. man orka ju lixom lyssna på dom tre första, sen var det kört ^^

jaa och sen skulle vi göra jämnförande försök. så jag å hanna gjorde panacotta på fyra olika vis. eller jaa dennis och viktor var också med och gjorde det :) men det var inte alla i klassen som skulle göra, för det var redan ganska många som redan hade gjort det. så dom fick sitta och vänta på oss. Lider med dom lite!!

fick i alla fall sluta så att jag hann  med tidiga bussen hem, den som går vid tre då.. sen har jag inte gjort så mycket mer idag. har sovit någon timme här i min säng.. och nyss kika jag och pappa på sista harry potter.. Tycker den är nästan lika bra som ettan.. resten av filmerna är inte lika bra!! hehe.

men nu ska jag ta och kika på serie och sen sova, måste ju vara pigg i morgon så jag orkar med skolan...


<33

Av Linda Ljung - 17 januari 2012 20:46

hejhej:)


såå var det en ny vecka.. eller ja det var det väl igår^^

menmen, skolan idag var ju inte särskilt kul.. men vilken tisdag är det ??

hanna och jag har i alla fall fått jobb till vårt uf.. måste ju ha haft två jobb för att få G i kursen..

aja, var på rusta en sväng och kolla lite. hitta uggs för 24 kr, så var ju tvungen att köpa dom.. är ju så sjukt skönt att ha! och sen blev det lite annat smått också..

ikväll har jag inte gjort ett piss typ.. pratar på skype just nu. men ska väl snart kika på desperate housewives.


Godnatt <33

Av Linda Ljung - 16 januari 2012 18:34

hej igen!


nu har mitt busskort kommit fram :D mamma hitta det hemma i en låda. Jag har säkert lagt det där för att jag skulle komma ihåg vart det var nu efter lovet.. men nej, glömsk som man är så gjorde man inte det..

annars idag har jag varit duktigt och pluggat.. blev färdig med uppgiften som gav mig ig varning i samhäll. så nu har jag bara en uppgift som ska in tror jag.

nu snart ska pappa och jag kolla på film, och sen tror jag det blir en tidig kväll i kväll.. måste ju orka upp till skolan.



<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards