LindaLjung

Alla inlägg under november 2010

Av Linda Ljung - 30 november 2010 23:19

Av Linda Ljung - 30 november 2010 23:10

hejhej


vaknade i morse av att kenneth kom in i rummet i elda. så kunna inte sova så mycket mer efter det. gick upp och gjorde mig i ordning. sen tog kristian, jag och erik bussen ner på stan och käka på roys. var gott, hade dock inte så kul..

åkte hem vid tre, och vi fyra drog jag och jobba igen. har varit lungt ikväll och det har gått bra. intervjua per gjorde jag också. fick skit bra svar. så har skrivit ner dom nu.

så nu är det bara rapporten som ska göras :/ men ska ta tag i det i morgon eller nå.

har ju fått IG varning för att jag inte har lämnat in den. men nu jävlar får hon in en bra, så måste få bra betyg nu ;) haha.

 men nu ska jag lägga mig i sängen och dricka lite glögg och kolla på film.


<3

Av Linda Ljung - 30 november 2010 14:55

Jennypenny och Hannipanni är mina bästa vänner!! :)


visst så får vi nå fel å varandra ibland, men det är bara roligt :P men vi har för det mästa kul med varandra! och det är det som räknas tycker jag. vi kan prata om allt och jag litar på dom till 100%. finns inga bättre än dom <3


  


Av Linda Ljung - 29 november 2010 21:07

jaa idag har hanna och jag vare till gävle en sväng. eller jaa vi tog bussen ut till valbo :)

köpte lite julklappar och så bara. och sen käka vi på ikea. och det blev så klart kotlettraden, MUMMS!

tog i alla fall två tåget hem till kristian. och vi har bara myst på här hemma. kollat på film och så.

och nyss var vi upp och drack glögg och käka pepparkakor.


jaa så har min dag sett ut.. kan ju förklara mer i detalj, men då blir det ju bara jobbigt att läsa :P


<3

Av Linda Ljung - 28 november 2010 21:50

igår kolla jag på den bra filmen "the devil wears prada" jag gillade den! så den tycker jag att ni ska kolla på nu :) de får 4/5 cupcakes.


  

det är väl en typisk tjejfilm ;)

Av Linda Ljung - 28 november 2010 21:30

hejhej :)


har ju jobbat idag.. var bara massa fix med julbordet idag. han inte med så mycket mer.  och idag fick vi käka från julbordet, MUMMS! :D sluta runt 7 tiden. har så sjukt ont i fötterna nu..

men när jag kom hem så fick jag massa glögg, pepparkakor och lussebullar. jaa det är ju redan första advent. det är sjukt hur fort tiden går! det var ju nyss sommar.


i morgon är vi lediga, så det blir en tripp till gävle med hanna. ska köpa massa julklappar och så. och vi ska nog ka ut till valbo också. bara för att vi ska käka på ikea (a)

man kanske ska köpa julklappar där?? aja, får se vad det blir för kul. måste hitta en jacka till mig också. inte det lättaste kan jag säga! har inte köpt en jacka på flera år nu, hehe.


men nu ska jag gå ner och mysa i soffan innan jag somnar!


<3


Av Linda Ljung - 28 november 2010 10:06

kärlek är nått som jag delar med många, familj, vänner och pojkvän.

kärlek är att man känner sig glad och lycklig när man är med någon man tycker om.

kärlek går knappt att förklara.

kärlek är när man har kommit så långt i ett förhållande att man litar på varandra.

kärlek är när man kan gör vad som helst för att den andra personen ska ha det så bra som möjligt, man gör allt för den.


jaa det är min definition av kärlek.

kortfattat: man känner sig lycklig och glad när man känner kärlek.


  

Av Linda Ljung - 27 november 2010 11:13

hejhej


jaa det går ju riktigt bra med den här 30dagars utmaningen :) har inte gett upp än i alla fall..

igår var jag ju på apu igen. fick skära massa korv och så bara. sluta runt 23, somna nästan direkt när jag kom hem.

idag börjar jag ett och slutar vid 9, SKÖNT! så ikväll kanske jag orkar med en film :P



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6 7
8
9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards