LindaLjung

Alla inlägg under april 2011

Av Linda Ljung - 30 april 2011 14:49

idag har vi varti och firat min farbror som fyller år idag.

Grattis på han!!

och sen nu har jag vi åke hem till mamma och leif i rengsjö.

ska fixa mig lite nu till ikväll. då blir det grillning, bada tunna och bastu med massa trevligt folk! kommer nog att bli sjukt roligt.

nu sitter jag och laddar med lite musik. 

ska snart ta en öl också.


hoppas ni får en toppen kväll!  <3

Av Linda Ljung - 29 april 2011 18:07

nu är jag hemkommen från ljusdal.

har nyss slängt ihop en potatisgratäng som vi ska käka med grillat.

kommer bli skit gott! dagarna i ljusdal har i alla fall varit bra.

vi har mest tagit det lungt och busat med charliefis.

och ikväll blir det väl film skulle jag tro.

jaa sen har jag inge mer att skirva.


i morgon blir det party och så ska vi badatunna och basta. kommer att bli helt toppen! jaa så ser min helg ut.


vi hörs i morgon! <3

Av Linda Ljung - 28 april 2011 12:28

igår åkte jag till ljusdal.. när jag kom hit så gick vi och köpte glass.  och sen gick vi och kolla på andreaskören. eller jaa, vi gick typ direkt. kvällen spenderades framför tven. kolla å film och spela tv-spel.


I morse vakna jag av att charlie drar mig i håret.. haha inte så roligt kan jag säga. är ju rätt så trött just nu. men snart ska sandra och jag gå och hämta plutten på dagis. och sen ska vi gå och busa i nån park eller nå. Blir nog glass idag med.


ha en sån fin dag nu!

Av Linda Ljung - 27 april 2011 11:22

Godmorgon!


sitter här och funderar på om jag ska på tranan ikväll eller inte.. kan åka till ljusdal och vara med syster ikväll också. är sugen på båda! skulle vart perfekt om hon kunna gå ut ikväll.. hehe. men det går ju inte med charlie! så vad blir det, tranan eller ljusdal?? sparar ju pengar på att åka till ljusdal. men dansa skulle vara sjukt kul det också! fast det bllir ju nästa onsdag också när hanna fyller 18. så jaa, jag spar mig nog till nästa onsdag. får köra riktigt hårt då! haha. men nu ska jag fixa mig och så. sen ska jag höra om pappa vill skjutsa mig till ljusdal, eller om jag ska ta tåget. blir nog tåget!


men ha en bra dag!

Av Linda Ljung - 26 april 2011 22:31

nu ligger jag här i sängen och lyssnar på brittan..

idag har det väl inte hänt allt för mycket.

åkte till farmor och farfar en sväng och hälsa på.

fick ett påskägg. mitt första iår!

och det lär väl inte bli något mer heller.

men bra det, ska inte käka massa godis!!

jaa men sen skulle jag ut och gå också.

men kom inte så långt och det börja verka i fötterna.

så jag vände och gick hem igen.

får bli en liten längre promenad i morgon!!

åå i morgon blir det tranan också.

var ju ett tag sen jag var ut nu.

är riktigt taggad..


men jaa nu ska jag kolla på film!

Godnatt <3

  kolla på massa gamla bilder sen dagistiden idag.. kan ni vart jag är?? ;)





Av Linda Ljung - 26 april 2011 10:05

Godmorgon!! :)


ligger här i sängen och latar mig nu.

har nyss käka frukost, och ska nu sminka mig och så.

sen blir det lite körkortsplugg idag.

vet inte riktigt vad som händer mer.

men får se till att hitta på nått roligt också!

i morgon blir det party i alla fall..


men vi hörs sen!

H&M

Av Linda Ljung - 25 april 2011 16:17

Nu har jag beställt massa kläder från hm!

känns sjukt roligt.. hehe.

idag har jag varit ute och gått med mamma.

och snart ska jag åka hem till pappa och hitta på nått roligt.

vi ska även stanna hos camilla och tobbe på vägen.


       

Av Linda Ljung - 24 april 2011 23:26

Nu sitter jag här igen.

ska snart ta och krypa ner i sängen och kolla på film.

Idag har jag jobbat. och det har gått riktigt bra.

dock lite stressigt ibland. men jag tror att det kommer att bli en toppen sommar på växbokrog!

fick lite dricks idag med. 580kr på två dagar är ganska bra va??

Nyss prata jag med jennypenny och mathilda i telefon också.

dom är nere i spanien och har det bra å jobbar massa!

men jaa, nu blir det som sagt film!


Godnatt!


jaa nu har jag ju lov i en vecka också!! Sköööönt! <3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards