LindaLjung

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Linda Ljung - 24 augusti 2010 21:43

Tjohej!


blir inte så mycket bloggande om dagarna nu.. sitter inte så mycket vi datorn, den är ju så sjukt seg. så längtar som en dåre tilla jag får min dator!

Idag har det regnat hela dagen, blev ju typ dyblöt när jag skulle till bussen i morse. i skolan gjorde vi inte så mycket. plocka fram alla saker som vi ställt undan typ, och prata lite betyg. hade vg i storhushåll?

sen sluta vi runt två, så kom pappa och hämta mig. var ju tvungen att köpa ett block som jag kan skriva i på lektionerna. så det blev ett med sånnadär flikar i, så jag har ett till alla ämnen :) sen var vi in på prix och handla också.

nu ikväll har det inte hänt så mycket.. pappa var ute och fixa med saker, så jag hade charlie.. och när pappa kom in så låg vi båda och sov, hihi. men nu håller jag på att hosta ihjäl mig, så ska ta och gå å lägga mig i min säng och försöka sova.

natti! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards