LindaLjung

Alla inlägg den 13 augusti 2010

mys

Av Linda Ljung - 13 augusti 2010 17:09

Tjena!


har nyss käkat, och ska snart fara in till bollnäs..

så får se om marknaden är uppen  när jag kommer dit :) annars bilr det väl att hitta på nått annat roligt.. men nu ska jag fixa det sista innan jag åker..


  

funderar på att färga håret svart :)

Av Linda Ljung - 13 augusti 2010 15:33

hellu!


idag har man jobbat sista dagen på dagiset då :D nu är det bara att invänta pengarna.. dom kommer säker om någon vecka.

så nu har jag en veckas lov, och sen börjar skolan igen.. fyy vill inte! skulle behöva fem vekor lov till! hiih.

ikväll ska jag antagligen vara med rebecka, och vi ska nog gå ner på marknaden och kolla, och så tänkte vi spela lite minigolf, kul! hade ju tänkt å vara med kristian, men han orka inte med mig? han ska väl sitta vid datorn och ruttna eller nå, för det är säkert så mycket roligare än att vara med mig... aja, tänker inte ödsla massa tid och vara sur på han nu.. för jag tänker ha en rolig kväll med rebecka :)


<33

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards