LindaLjung

Alla inlägg under september 2010

Av Linda Ljung - 30 september 2010 21:42

tjena


nu har jag pluggat massa.. skickat in ett arbete och så. men jag har en fråga kvar på ett arbete som jag inte hittar svaret på ;/ så ska nog fråga pappa i morgon.

dock så har jag massa plugg kvar.. har ju prov i morgon, och kan inte ett piss:o men jag orkar inge mer ikväll! och sen så har jag intervjun kvar också, den skulle vara innne för någon vecka sen. men orkar man inte så gör man inte xD

Av Linda Ljung - 30 september 2010 19:18

hejhej


nu ligger jag här ensam i min säng.. kristian åkte nyss hem. vi har typ myst och så bara, finns ju inte så mycket annat att göra här i segersta :/

men nu måste jag plugga, har ju prov i morgon.. så hoppas att jag klara det! slutar efter provet.. så får väl gå på stan till tre då vi ska hämta emelie i söderhamn :)

hoppas på att det blir en riktigt mysig helg! <3

LINDA · MYS
Av Linda Ljung - 30 september 2010 12:42

hej


nu ligger jag nere i pappas säng och typ surar.. inget har gått som jag velat idag..

först ringer hanna och väcker mig och frågar vart jag var. men jag hade bestämmt mig för att stanna hemma idag. men det hade jag inte sagt till henne. så hon hade tagit den tidiga bussen för att vara snäll mot mig. så lagomt dum jag kännde mig då, hahah ^^ förlåt hanna!

och sen skulle jag börja med bakningen.. gjorde brysselkex och negerbollnar. men när brysselkexen var inne in ungnen så blev dom fula och brända.. våran jävla fitt ung funkar ju inte som den ska! så jag tappa all lust att baka, så pappa fick göra det sista. har legat här i sängen ett nu. funderar på om jag ska krypa ner under täcket och bara sova bort hela dagen.

så får se om kristian kommer hit sen också.. skulle verkligen behöva lite kärlek just nu! <3

Av Linda Ljung - 29 september 2010 20:27
Av Linda Ljung - 29 september 2010 19:55

hej igen


ni kanske har läst i tidningarna att dom ska spela in en hollywood film i segersta??

filmen dom ska spela in är amerikanska tappningen på " män som hatar kvinnor".. och hur coolt ät inte det att dom ska spela in i lilla segersta! dock är det ganska drygt, för man måste åka värsta omvägen för att ta sig till kilafors. haha. där har ni lite fakta om hollywood (segersta)


nu måste jag göra negerbollar ;D


ska försöka hitta en video på när dom spelar in ;)

Av Linda Ljung - 29 september 2010 19:16

tjena :)


nu har jag åkt hem till pappa.

har inte gjort så mycket i skolan idag.. hållt på med projectet som vi ska göra. vi ska sälja soppa, så hör av er om ni vill köpa ;) efter skolan så åkte pappa och jag å handla till allt bakande till dopet. så hoppas det blir bra nu!

ska vara hemma i morgon och baka allt. tror att två lektioner var inställda i morgon. så jag orkar inte åka till bollnäs bara för att ha en lektion.

skulle till kristian i morgon också hade jag tänkt. men då har han fotboll på kvällen, och det orkar inte jag stå ute och kolla på, KALLT! men får se hur jag gör.

men nu ska jag kolla på film med pappa, somnar säkert! har varit så sjukt trött och less den här veckan. förstår inte vad det är med mig :s


Av Linda Ljung - 27 september 2010 18:59

Måndag : skola, handla med mamma och plugga  

Tisdag: skola, shoppa och vara med kristian   

Onsdag: skolan, måste baka till dopet?   

Torsdag: skola, vara med kristian kanske??   

Fredag: skola, har prov :o och måste göra 6 tårtor till dopet. Emelie kommer hem :D   

Lördag: ska på dop.. sen hem och laga en mys middag och bara mysa med emelie!   

Söndag: emelie åker hem :(    

Av Linda Ljung - 27 september 2010 18:53

Tjena


äntligen hemma!

i skolan så var vi i köket och gjorde massa olika såser och en potatisgratäng. skit gott blev allt! sluta vid tre. så gick på stan med rebecka ett tag. vet inte alls vad jag ska ge charlie i dop present. vill ju ge nått som han kommer minnas att han fick av mig, och inte nått som alla andra ger.. nån som har nått förslag??

aja, sen åkte mamma och jag å handla. köpte sen mat på sibylla, där träffa jag på kristian. så fick massa pussar :)

sen åkte vi hem å käka.. å nu sitter jag här och måste plugga.


<3

  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards