LindaLjung

Alla inlägg under mars 2012

Av Linda Ljung - 31 mars 2012 12:27

hejhej


äntligen helg!

men det känns som om att det är söndag idag..

tror det beror på att vi knappt gick i skolan igår.

skulle ha två lektioner, men en blev inställd.

så hade lektion i 40 min..

inte värt att gå till skolan för att kolla på en film..

menmen, det var ju rätt så skönt i alla fall!


på kvällen körde jag mamma och moster.

dom skulle på nån vinlottning elller vad det var.

så viste inte rikigt vad jag skulle göra medans.

men fick tillsist tag på jenny.

var ju så sjukt länge sen jag var med henne,

så kände att det var dags att träffas igår.

så det gjorde vi.

och vi tänkte att vi skulle gymma,

men alla gymmen hade ju stängt.

så det fick bli en joggingtur runt vången istället.

var riktigt skönt!

även skönt att prata med jenny också :D

efter drog vi och köpte godis,

och sen knäppte vi på en skräckis.

var en riktigt bra kväll! och det var skönt att få träffa jenny igen också!


men det vart en ganska tidig kväll igår.

men skönt det med!


nu är det en ny dag, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på.

men kanske kommer på nått roligt :)

<3

Av Linda Ljung - 28 mars 2012 20:13

hejhej!


idag var det operation i gävle för mig..

visste inte riktigt vad dom skulle göra.

men tydligen så skulle dom göra så att skruven sticker ut, så nu kan jag inte ha min tand heller :/

så får väl gå tandlös i några veckor då. och det suger med tanke på att vi åker på studentkryssningen den tionde april.. menmen, får låta bli att öppna käften då..

operationen tog bara 30 min, så det gick riktigt fort i alla fall.. sen idag har jag sovit i massa timmar.. somna runt ett och vakna fem, så jag har inte en aning om hur jag ska kunna sova ikväll.. men jaa det löser väl sig..

idag så har mamma och jag också varit ute och åkt lite bil.. jag var sugen på choklad och mamma skulle hämta ut ett paket, så vi tog en tur till bollnäs.. åkte ut till skajjet och kolla  lite, och sen upp i hertsjö där vi bodde förr och kolla lite.. var skönt att komma ut lite!

Nu sitter jag här med en klick färg i håret som jag måste gå och tvätta ur nu! :)


<33

Av Linda Ljung - 27 mars 2012 22:20

jaa men då var balklänningen beställd då :D

känns ju sjukt skönt måste jag säga!

bara studentklänningen och skor kvar nu..

men det får jag kika på senare!


Idag har jag gått runt och varit irriterad typ hela dagen..

men orka inge mer tillsist och då blev jag över glad?? haha.

men det finns ju ändå där i bakhuvudet hela tiden, men aja.

ska sluta tänka på det nu typ! så blir jag nog på mycket bättre humör :)


ikväll har jag varit till ljusdal och hälsat på familjen där.

var trevligt, men alla bitmärken efter charlie är inte lika trevilga, haha!!

man helt sjukt hur en liten unge kan få en på bra humör :D


men nu ska jag krypa ner i sängen.

i morgon väntas operation :O


<33

Av Linda Ljung - 24 mars 2012 14:12

hejhej!


igår var det uf mässan i sandviken.. kan inte säga att jag hade särskilt roligt.. sitta där i sex timmar var verkligen inget för mig! men man vart ju iväg tvingad dit, så vi hade ju inget val.

men Grattis i alla fall till spice girls uf som kom trea och tvåa i olika tävlingar :D


idag har jag inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt.. fikat lite med moster som var här och så.. just nu håller jag på att göra min i ordning.. ska ju hem till ante ikväll och röka vattenpipa och käka lite mat. blir nog super kul!



<33

Av Linda Ljung - 21 mars 2012 19:45

hej!


nu vet jag faktis inte hur jag ska börja detta inlägg.. såå jaa detta fick bli min början!


igår så var det ju skolan som vanligt när man inte är ledig eller på apu.. hade i alla fall uf hela dagen.. men det finns ju inte så mycket att göra nu då det mest är klart.. eller jaa ganska mycket kvar att göra, men inget man kan göra nu i alla fall.. men det blev mest i alla fall att vi satt och prata, åkte på dollar en sväng och jaa prata ennu mer.. vid två så var det dags för prisutdelning för bästa uf-företag. så vi som hade bil fick frakta ner massor av tårtor ner till torsberg.. sluta efter prisutdelningen och tårtkäkandet. så drog hem då och baka lite.. fick bli kolakakor och chokladkakor och en chokladsockerkaka.. allt blev super gott! sen så invigde jag och pappa våren med årets första grillning, mumms vaa gott det var! sen blev det i alla fall en lugn kväll framför tven.. satt inte ens vid datan en enda gång igår, ganska skönt!


sen har vi ju idag dåå.. var i köket i skolan, jag skulle baka bröd.. och det gick ju bra! sen har jag inte gjort så mycker mer.. lyckdes ju bränna sönder mina fingrar när jag skulle hjälpa linda.. så kände mig handikappad, blev inte mycket gjort för mig efter det.. men hanna och jag passa i alla fall på att åka lite vagn ner för backarna i culverterna, hehe. kul det!!

blev glass på stan efter skolan.. sen drog jag hem, och jag har inte gjort ett piss sen jag kom hem.. eller joo mamma och jag har planerat min student lite. och så har vi kika på kort sen jag var liten. måste ju hitta ett passande kort till min skylt! måste hem till pappa och kolla på alla kort vi har där. tror jag vet vilket jag vill ha faktis, och det borde ligga hemma hos pappa :)


<3

 

nu är det nära!! :)

Av Linda Ljung - 19 mars 2012 21:04

hejhej!


jaa men då var denna måndag snart över då..

ganska skönt tycker jag!

och idag var det ju första skoldagen på sex veckor.

var väl precis som man trodde att det skulle vara..

sjukt tråkigt! men men, är ju inte långt kvar nu :D

ja efter skolan så var vi ju tvungen att fika..

var ju länge sen vi var hela gänget nu, haha!

och jag känner verkligen att jag inte har mycket att skriva nu..


<3


 

Av Linda Ljung - 17 mars 2012 19:12

hejhej :)


igår var en bra dag!

dock så börja den med att jag var på ganska dåligt humör.. men det gick snabbt över när jag träffa mathilda på stan.. vi gick runt och kolla i alla affärer. jag skaffa kappahl kort bara för att och vi tog en lång fika med massor av prat! var riktigt trevligt! sen drog vi ut på dollar och karlssons. gick i fel fullband bara för att jag aldrig gjort det.. men det var ju ganska tråkigt för det gick så sakta, hehe.. sen drog vi ut till a&h och kika lite för att fördriva tid.. och sen efter det fick vi för oss att åka till björkmans och kolla på möbler.. hitta massa fina grejer, och drömde bort att vi hade egen lägenhet, haha! jaa så såg min dag ut.. drog sen hem och käka mat och vila lite. linnea kom sen och hämta mig.. vi åkte till lindy i söderhamn för filmkvälll.. men när vi kom dit så höll killarna på att laga mat.. var en ganska fin syn att se fyra killar i ett kök! borde bli mer sånt tycker jag ;)

men jaa, vi fick ju ingen mat för vi hade ju redan käkat.. men sen när dom var klar två timmar senare så kika vi på en film. och sen drog alla hem.. och jag låg och kolla på one tree hill hela natten!


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards