LindaLjung

Direktlänk till inlägg 2 maj 2013

TORSDAG 2 MAJ 2013 - Första dagen på nya jobbet!

Av Linda Ljung - 2 maj 2013 20:38

hejhej!


nu har jag jobbat första dagen här i norge. allt har gått skit bra, och det är till och med lättare att förstå vad dom säger än vad jag hade trott att det skulle vara!! det är ett stort plus! har tagit in mycket information idag, och känner mig nu lite seg i huvudet haha.. för ett tag sen kom jag hem, åkte buss idag för första gången själv också, inget speciellt kanske, men kul ändå ju! :D nu har jag precis duschat och ska snart lägga mig i sängen och kika lite på tv. 

I morgon ska jag och jossie in till oslo och fixa med alla papper. det funka inte sist när vi skulle göra det, för man var tvugen att ha anställningsbevis och man kunna bara fixa det i oslo. så vi får ta det i morgon innan jag börjar jobba. blir nog bra det! 


jaa och sista april här firades ju i oslo. drack nån öl här hemma före och sen tog vi bussen in. satt oss på en uteservering och drack en öl. och sen gick vi på hardrock café, hade en riktigt bra kväll måste jag säga! kom väl inte hem förens vid fem tiden. igår låg jag i soffan hela dagen, var så bakis.. men det är ju skönt å bara ligga i soffan en hel dag med!


aja, nu ska jag krypa ner i soffan! <3

JOBB · LINDA
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Ljung - 20 augusti 2013 00:00

hejhej!    här i norge så pringer tiden bara iväg.. jag jobbar massor och har precis börjat på upplärning i köket.. så snart är jag pizzabagare ;) haha.. Blir nog bra det! Jossie har flyttat hem, så nu bor jag själv här.. det går helt utmärkt...

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:56

Av Linda Ljung - 18 juli 2013 18:52

hello!!   nu är jag inne på min sista lediga dag innan jag jobbar hela helgen.. alltså tiden bara rinner iväg. har inte gjort nått vettigt på dom här fyra dagarna, har mest varit hemma och tagit det lugnt.. men ändå så rinner tiden bara iväg, hel...

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 19:11

            Lite bilder!

Av Linda Ljung - 16 juli 2013 18:47

hejhej! fan va tiden bara rinner iväg.. mer en halva sommarn har gått!! hur sjukt är inte det?? jag jobbar och står i alla fall! och jag måste verkligen säga att jag trivs bra här i Dröbak! lugnt och fint ställe! just nu är jag ledig i fyra dagar...

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards