LindaLjung

Alla inlägg under juni 2011

Av Linda Ljung - 24 juni 2011 20:21

hejhej!


jaa idag är det ju midsommar, och jag brukar åka till ytterhogdal och fira. men så blev det inte i år.. för jag jobbar nämligen i morgon.

Så jaa idag har jag varit hemma hos pappa och firat lite. syster, andreas och charlie kom också. så vi har käkat god mat, och så :)

dock så orka jag inte så mycket av maten, var helt proppmätt efter sillen. så det blev inge grillat för mig idag. men det gör inte så mycket :)

jaa idag har jag ju min fukis dag också. så har käkat massa onyttigt å så.

ska nu krypa ner i sängen och kolla på en film och käka godis och chips!

kör på stort idag ;D


så godnatt, och hoppas ni andra har en toppen midsommar <3

Av Linda Ljung - 23 juni 2011 22:59

hej!


nu har jag kommit hem från jenny..

carina blev väldigt glad för bullarna :)

jenny serverade henne kaffe, och jag kom med nybakta bullar.

jaa var meningen att vi skulle kolla på film och ta det lugnt.

men riktigt så blev det ju inte.

vi var på dollar en sväng och kolla lite, jenny så i reklamen att dom hade massa hälsopiller eller nått sånt, som hon vilja köpa. men sen ångra hon sig när vi kom dit.

jaa sen var vi och handla hårfärg och grejer.

så när vi kom hem igen fick jag sätta igång och göra slingor på jenny, som tog väldigt lång tid. och det blev ingen skillnad sen efter vi hade färgat heller (suck)

så vi la i färgen som var kvar i under håret på henne å så. men jag vet inte om det vart nått där heller. för jag orka in stanna och kolla.. vid tio åkte jag hem.

så nu ligger jag här i sängen och ska kolla lite på film och så.


så godnatt <3

 

Av Linda Ljung - 23 juni 2011 14:27

hejhej!!


jaa vädret var ju inte det bästa idag..

så har tillbrinkat hela dagen inne hittils.

har bakat lite bullar och så.

tror jag ska åka och hälsa på jenny en sväng snart.

blir ju så rastlös av att sitta hemma..

och sen måste jag handla till i morgon också.

fattas lite små saker.


men jaa har inte så mycket mer att skriva..


så ha en bra dag!! <3

 

Av Linda Ljung - 22 juni 2011 21:18

hejhej


idag har jag och syrran varit till sönderhamn och kollar lite.

trodde att emelie skulle shoppa massa och så. men vi fick inte med oss så mycket hem.

tror vi bara handla inne på coop i söderhamn. där blev det chips, godis och nötter till på midsommar! så jävlar ska jag fuska som fan.. käka mat och godis och sånt där :)

jaa sen var vi till bollnäs också.. emelie skulle kolla efter skor. men hon hitta inte några.. så vi åkte ut till a&h istället.. och där blev det massa små saker.

nu ikväll skulle jag igentligen på tranan med hanna.. men kände att jag inte orka, och emelie vilja ha mig hemma så.

får ta och köra tranan nån annan gång istället :)


men nu ska vi kika på änglagård!


<3

Av Linda Ljung - 21 juni 2011 22:50

för nån vecka sen så kolla jag och syrran på "the notebook".

Det var en rikigt rolig och mysig film! helt värd en titt tycker jag!!

om man gillar romantiska filmer är denna film ett måste!!


Av Linda Ljung - 21 juni 2011 22:32

hej!


nu har vi kommit hem efter att ha varit ut med bilen och kollat efter björnar.. var väl ute i nån timme, men någon björn såg vi inte. och när vi nästan var hemma så såg vi en älg ko med två kalvar.. men det var skönt att vara ute och åk bil!!

nu ska vi knäppa på en film och sen sova.

är rätt så trött idag.. men det kan ju bero på att jag gick upp kl 6 i morse också.


så ha  en bra kväll nu!! <3

 

Av Linda Ljung - 21 juni 2011 14:05

tjena!


idag sluta jag runt ett..

fanns inte så mycket att göra, så fick åka hem tidigare :)

vet inte rikigt vad jag ska göra nu.

men ikväll ska jag hem till pappa.

och emelie och jag ska kanske på tutbingo ikväll!

eller så ska vi fiska om det är bra vänder då.


<3

Av Linda Ljung - 20 juni 2011 18:02

hej!!


idag är jag ledig :)

så idag har jag varit med hanna.. vi har varit på stan och kollat lite. har även varit och hämtat ut mitt körkort. så nu har jag det :D

vi har också planerat in tranan på onsdag! kommer nog bli toppen skulle jag tro!

Jag jobbar ju i morgon och sen är jag ledig fram tills på lördag.

känns som om att den här sommarn kommer att gå sjukt snabbt!! men det är ju ganska posetivt! för vecka 33 åker nog jag och emelie utomlands :D

wiiihoo så jag längtar! blir första gången för mig då.

Var och hämta en resekatalog idag också. så nu ska jag sätta mig och drömma bort i den, hehe.

jag och hanna har också planerat in massa roligt vi ska göra i sommar och höst!

så jag tror att den här sommarn kommer att bli den bästa på länge ;D



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards