LindaLjung

Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Linda Ljung - 10 augusti 2010 17:57

Tjiing!


idag har det inte hänt så mycket mer än att jag har varit och jobbat.. och jaa det händer ju inte så mycket där.. sitter ju mest och kollar på när ungarna leker. men nu är det bara tre dagar kvar :D sen kommer pengarna in..

haha, kom precis på att jag skriver samma sak varje dag.. ganska tråkigt att läsa kan jag tänka mig.. men ska bli ändring på de!

igår så beställde mamma och jag kläder från hm.. så det kommer väl om någon dag får jag hoppas.. beställde i alla fall två par leggnings och en t-shirt.. vill ha dom nuuu!

men snart så ska vi nog gå ut på en promenad, välbehövligt kan jag säga!


      

snygga va ? ;)


btw så har jag inte så jätte ont i foten lägre :D 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards