LindaLjung

Alla inlägg under juli 2010

Av Linda Ljung - 31 juli 2010 20:12

Hejsan!


jaa snart tar vi bilen och åker hem ;D

har nyss packat ihop det sista (tror jag), så sitter och kollar på film nu, arn, den verkar inte så jätte bra så orkar inte kolla nå..

jaa men annars idag så har vi varit vid hobergsgubben och käkat glass, sen kommit hem och packat.. så vid halv 11 ska vi åka härifrån.. men bloggar mer när jag kommer hem ;D


<33

Av Linda Ljung - 31 juli 2010 13:54


en gotlands låt xD


Av Linda Ljung - 31 juli 2010 13:47

 hej!


i morse vaknar jag upp av att mamma står och pratar med emelie.. och får höra att vi har missat båten till fastlandet.. mamma hade kollat fel, vi skulle ha åkt inattas. så fick lite panki.. men sen hade hon ringt och bokat en ny plats till inatt.. tror det bara fanns en kvar. så hade jävla tur!


aja, idag har vi varit ute och gått.. och sen fick jag massage av emelie, skit skönt! somna ju till och med ;D nyss duscha jag, och nu ska jag göra min i ordning.. så sen ska vi åka ut till havet och kolla lite tror jag.. och som sagt så går våran båt inatt..


<333

Av Linda Ljung - 31 juli 2010 01:04

Hej!


jaa idag så har vi tagit en lång sovmorgon :) eller jaa, emelie och jag gjorde de.. mamma och leif var på ett traktor museum. och det är inte jag särskilt intresserad av..

när vi var färdiga här hemma och så, så drog vi in till hemse. skulle kolla i affärer där. men hittade inget jag vilja ha.. eller jo, jag hitta storleken på datorn jag ska köpa ;D haha.. får bli en mellanstor, 13,3 tum eller nå. jaa och sen så handla vi lite mat som jag skulle tillaga sen.. blev bakad potatis med skagenröra och skinkröra till leif.. blev super gott! och till efterrätt så blev det cappuccino surprise, det var hur gott som hellst!

och efter det har vi bara kollat på massa film.. men kommer inte på vad dom heter nu ^^


och nyss fick jag ett meddelande om att 50kr hade fyllts på i min mobil.. det var mina söta pojkvän som gjorde det :) så måste ringa och säga gotnatt nu till han :)


<333

Av Linda Ljung - 29 juli 2010 20:36

Hej!


igår blev det ju bara ett inlägg.. men det hände inte så mycket heller. jag och emelie åkte hem till jocke (emelies kille) och käka och kolla på film typ. vi käka i alla fall färdig grillad kyckling, potatissallad, beasås och sallad.. skit gott! och sen kolla vi på filmen, the 50 first dates.. den var faktis ganska bra! den får 4 av 5 cupcakes.. och sen var vi ut och kolla på alla jockes djur.. och jaa sen gick vi och la oss :)

och idag har vi bara vare ute och åkt bil med mamma och leif.. har inte haft så jätte kul :/ och jag börjar längta hem till kristian nu.. men nu ska jag knäppa på en film och bara mysa..


<33


  

Av Linda Ljung - 28 juli 2010 14:57

Hej!


inatt drömde jag att kristian var otrogen mot mig :/

jaa de börja väl med att jah var hos han.. han hade varit ute och festat dagen före och träffat två brudar.. och jag var skit sur över det. men sen när vi sitter och käkar med hans familj så kom det upp, och han sa att han hade legat med en av tjejerna.. blev ju så klart skit ledsen och sprang ner på hans rum, men helt plötsligt hade jag tagit hans mammas bil och kört iväg.. och jaa ett tag senare var jag på rummet igen.. och då sa kristian att han hade legat flera gånger med den där bruden, i skogen och allt.. så jag kastade en tallrik på han sen vakna jag ^^

det är sjukt hur man kan drömma ibland.. jag vet att kristian aldrig skulle göra nått sånt mot mig i verkligheten!! <33

Av Linda Ljung - 27 juli 2010 21:06

Tjo.


idag har vi varit i visby hela dagen och bara shoppat.. men dock fick jag inte med mig så mycket hem..

ett par klackskor, dom är ganska lik ett par andra jag har..

ett par leggings, bara vanliga svarta typ.

lite smycken och trosor.. gjorde bara av med 500 kr idag ;o så har ju alla pengar kvar typ, hihi (a) men nu så har jag beställt två par skor från nelly.. skit billigt där på rean nu ju!! och fraktfritt :D så får väl hem dom om någon dag.. men nu ska jag ut och kolla va folket gör ;)


<33

Av Linda Ljung - 27 juli 2010 08:57

Tjena!


sitter och väntar på att emelie ska bli färdig nu, så vi kan åka in till visby och shoppa.. måste köpa skor, leggings och smink.. men ska också köpa nått till kristian, han fyller ju år snart :) och sen så ska jag se om jag hittar nån snygg tunika som jag kan ha på björn när jag kommer hem.. men nu måsta jag fixa det sista inann vi åker :)


btw så har jag hittat ganska snygga skor från nelly för bara 79 kr :o ska se hur mycket pengar jag har kvar när jag kommer hem senare idag, för om jag har det så beställer jag dom direkt :D


jag har blivit skoman, hihi (a)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards