LindaLjung

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Linda Ljung - 23 augusti 2010 21:18

Tjena!


första dagen i skolan idag ju.. börja vid ett och sluta vid två. kändes helt onödigt att åka dit ju. fick vänta på bussen i en timme sen också.. men tiden gick ganska snabbt ändå. träffa på ida, och sen kom johanna så snacka med dom.. och sen när jag hoppa av bussen så stog jag och johanna och snacka i över en timme om killar och svartsjuka, haha xD


i morgon så börjar vi på riktigt eller vad man kan kalla det.. fick reda på av min kusin vad vi ska göra i morgon också. vi ska plocka fram alla kastruller och ställa ut bord i resturangen. så hoppas på att få sluta tidigt då!


och min sjuka är blivit värre.. har typ fått ögoninflamation nu också, och jag hostar som en dåre. fyy så jobbigt det är :(


men nu ska jag hoppa i sängen så jag kommer upp i morgon!

natti! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards