LindaLjung

Alla inlägg under maj 2012

Av Linda Ljung - 31 maj 2012 22:39

hej!


nu är det kväller, ska snart hoppa ner i sängen och sova.

idag gick vi i skolan i typ en timme. fick sitta i aulan och lyssna om studenten och öva in studen låten.. har redan glömt den ^^ menmen, sen drog vi till heden och kolla om vi skulle ha nå mer lektioner, men skulle bara skriva en utvärdering sen var det slut för dagen.. drog då hem till linnea i edsbyn och kolla på när hanna färga linneas hår, och sen blev det pizza på bolaget. efter det kika vi på lejonkungen.. drog sen hem och färga mitt eget hår, och sen blev det fika hemma hos jenny, följde med till söderhamn för jenny skulle köpa en ny mobil.. nu har jag precis kommit hem och ska som sagt krypa ner i sängen och sova :)


natti <3

Av Linda Ljung - 30 maj 2012 19:54

hej :)


nu är äntligen flytten klar.. eller jaa det är lite saker kvar i rengsjö, men det mesta är flyttat nu.

sitter just nu i soffan och kikar på tv. Mamma har köpt världens skönaste soffa :D

idag då så hade vi skola.. skulle bara prata betyg och sen fick vi sluta. men stanna kvar med hanna som skulle fixa lite grejer, så blev kvar enda till lunch.. sen drog jag till lägenheten och hjälpte till med att bära in alla grejer.. blev en fika hos mormor efter, och sen lite mer fix i lägenheten.. montera min lampa och klädställning. blev käk på max och sen till regnsjö för att hämta mina grejer som jag inte vilja att dom skulle ta.. Nu är tony här och har hjälp oss med att sätta upp alla lampor. ska väl hänga upp och vika alla mina kläder nu..


<33

Av Linda Ljung - 29 maj 2012 17:58

hej :)


nu börjar dagen närma sig sitt slut..

känns sjukt skönt för jag är super trött och vill bara sova ^^

idag börja vi ett i skolan.

så käka lunch med hanna före och så kolla vi på en serie..

drog sen till skolan då..

men där hände det inte mycket.

hade klassråd, så bestämde lite om studentveckan och så, är så sjukt taggad på det nu!

sen skulle vi snacka betyg med lärarna, och det drog ju ut på tiden som vanligt.. i morgon ska vi också bara till skolan för att snacka betyg. känns ju helt värdelöst att åka till skolan för att bara prata betyg, men aja..

nu håller jag i alla fall på att packa det sista.. men det går så sjukt segt, måste ju kolla igenom allt och se vad jag ska spara och inte. men det går nog fort bara jag sätter lite fart. I morgon flyttar vi ju! ska bli riktigt skönt att bo i bollnäs ett tag. så slipper man alltid ordna med skjuts när man ska hem från korgen och så. Men till hösten ska jag nog fixa mig en egen lägenhet i en annan stad!!

aja ska återgå till packningen nu..


haa en bra kväll <3

Av Linda Ljung - 28 maj 2012 21:56

       

gårdagens shopping.. en tröja, en kjol, bikiniöverdel, vita trosor och ett halsband till balen :)

Av Linda Ljung - 28 maj 2012 21:17

Av Linda Ljung - 28 maj 2012 21:12

hej!


håller just nu på att packa ihop mitt rum..

mamma och jag ska ju flytta på onsdag.

så det är massor att göra..

men jaa halva rummet  är väl ihop packat nu.

men det ligger ändå typ tusen saker på golvet som jag inte har en aning om vad jag ska göra med.

helt slut är jag också, skulle behöva sova.. men vill få packningen klar först.

en liten paus just nu är väldigt skönt känner jag.

men måste väl fortsätta..


<33

Av Linda Ljung - 27 maj 2012 20:38

hejhej :)


idag har ju jag och mamma varit till gävle som sagt.

vart en sväng inne bland alla affärer med.

var väl planerat att vi bara skulle gå på ikea..

men hitta i alla fall lite saker som fick hänga med mig hem!

var sjukt jobbigt att köra bil i värmen som har varit idag.

känner mig helt slut nu..

körde i alla fall alla grejer till nya lägenheten och sen åkte vi till mormor och fira henne och morsdag, så fick massa god smörgåstårta och fika.. nu ligger jag hemma i sängen och kikar på film och pluggar :)


<33

Av Linda Ljung - 27 maj 2012 01:24

hej!


nu är det natt och jag borde verkligen sova nu.

ska juu upp i tid i morgon för att åka till gävle med mamma. men jaa jag är inte alls trött, hehe.

har i alla fall precis kommit hem.. har varit och jobbat på en 40års fest, gick super bra!! drog till mathilda efter och kika på eurovision, hann precis se klart när sverige vann!! då fick jag sms av min kusin som vilja ha skjuts hem, så åkte då.. har varit en riktigt bra kväll och jag borde vara super trött, men aja..


Godnatt <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards