LindaLjung

Alla inlägg under augusti 2012

Av Linda Ljung - 30 augusti 2012 16:20

hej!


sitter i soffan hemma hos mamma nu..

känner mig helt slut i kroppen. Var ju till stockholm och shoppa med jenny igår..

bussen gick åtta från station så skulle hämta jenny kvart i.. åker dit men det är ingen som öppnar dörren, så gick till jennys dörr och efter några knack så öppnar hon. hon låg och sov, haha! Men vi hann i alla fall med bussen..

sen blev det massa shopping och så. fem gick bussen hem igen.. käka middag på acropolis, mumms! sen hem och göra sig i ordning och sen dricka lite gott hos jenny.. Drog på krogen en timme och sen blev det efterfest till halv fem i morse..

såå jaa jag är helt slut nu!

får bli serier och så nu resten av dagen och kvällen..


<3

Av Linda Ljung - 28 augusti 2012 12:37

Hejhej
Igår blev det vin mys och massa prat med Jenny. Var riktigt trevligt! Sov där och vi kika på en skräckis inatt.. Nu är jag i alla fall hemma, har duschar och så. Ska sminka mig lite nu sen ska jag ner på stan och fixa lite grejer :-)

Av Linda Ljung - 27 augusti 2012 12:04

Hej
Ny dag nu då.. Har redan varit och handlat med mamma och nu så ligger jag i soffan. Mamma ska käka lite sen ska jag skjutsa ner henne på stan och jag ska träffa Jenny och Nicole och käka lunch.
Blir nog en bra dag det här!
Passa även på att söka jobb på coop att när vi var där, men dom behövde såklart ingen.. Så får söka vidare. Börjar bli jobbigt att bara gå hemma nu..
Men men ha en bra dag!

Av Linda Ljung - 26 augusti 2012 10:42

God morgon!
Fy tusan så trött jag är idag, men har ju inte riktigt kommit igång än heller.. Sitter och kikar på fb och ser det man alltid ser varje söndag "åh, varför drack jag igår..jag ska fan bli nykterist". Känns sjukt skönt att inte jag var ut igår! Hehe..
Men ska käka lite frukost nu
<3

Av Linda Ljung - 25 augusti 2012 21:38

Hejhej
Måste berätta nått dumt jag gjort.. Har spontanköpt en ny mobil, haha! Vet inte om det var dumt eller smart.. Hur som helst så börja ju min andra mobil balla ur, så jag tror det var en bra idé! Blev i alla fall en Samsung galaxy s 2.. Och hittills är den skit bra! Det som fattas nu är skydd till den. Vill ju inte repa den det första jag gör.. Så nu under tiden jag väntar på mitt skydd så använder jag en av Charlies gamla strumpor som skydd;-) haha oj nu blev
Det väldigt mycket om mobilen..

Idag har jag varit på furuvik med syster hennes barn och mamma.. Hade det väldigt trevligt! Syrran och jag åkte karuseller, var länge sen det.. Och allt var mycket läskigare att åka än när man åkte när man var liten.. Jag var nog den enda som skrek haha..

En riktigt bra dag har det varit!!
<3

Av Linda Ljung - 25 augusti 2012 21:38

Hejhej
Måste berätta nått dumt jag gjort.. Har spontanköpt en ny mobil, haha! Vet inte om det var dumt eller smart.. Hur som helst så börja ju min andra mobil balla ur, så jag tror det var en bra idé! Blev i alla fall en Samsung galaxy s 2.. Och hittills är den skit bra! Det som fattas nu är skydd till den. Vill ju inte repa den det första jag gör.. Så nu under tiden jag väntar på mitt skydd så använder jag en av Charlies gamla strumpor som skydd;-) haha oj nu blev
Det väldigt mycket om mobilen..

Idag har jag varit på furuvik med syster hennes barn och mamma.. Hade det väldigt trevligt! Syrran och jag åkte karuseller, var länge sen det.. Och allt var mycket läskigare att åka än när man åkte när man var liten.. Jag var nog den enda som skrek haha..

En riktigt bra dag har det varit!!
<3

Av Linda Ljung - 25 augusti 2012 21:31

Hejhej
Måste berätta nått dumt jag gjort.. Har spontanköpt en ny mobil, haha! Vet inte om det var dumt eller smart.. Hur som helst så börja ju min andra mobil balla ur, så jag tror det var en bra idé! Blev i alla fall en Samsung galaxy s 2.. Och hittills är den skit bra! Det som fattas nu är skydd till den. Vill ju inte repa den det första jag gör.. Så nu under tiden jag väntar på mitt skydd så använder jag en av Charlies gamla strumpor som skydd;-) haha oj nu blev
Det väldigt mycket om mobilen..

Idag har jag varit på furuvik med syster hennes barn och mamma.. Hade det väldigt trevligt! Syrran och jag åkte karuseller, var länge sen det.. Och allt var mycket läskigare att åka än när man åkte när man var liten.. Jag var nog den enda som skrek haha..

En riktigt bra dag har det varit!!
<3

Av Linda Ljung - 23 augusti 2012 20:47

hejhej!


nu ligger jag i sängen.. mitt rum är en röra för jag håller på att städa och rensa, så det är saker överallt.. ska snart göra det sista rycket!

idag så träffa jag mathilda på stan. vi fika och prata massa, riktigt trevligt! hängde med när hon hämta sin nya mobil.. blir ju sugen på en ny jag med ;) men vet inte om jag ska göra mig råd till en eller inte.. aja vi får se!

sen ikväll har jag städat rummet, varit på en cykeltur med pappa och nu ligger jag somsagt här..

i morgon ska jag in till stan igen, måste fixa presenter till syster som fyller år på söndag. sen ska jag till ljusdal för att hämta syster med barn, å så måste jag handla mat.. fullspäckad dag med andra ord!


aja nu ska jag städa!

<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards