LindaLjung

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Linda Ljung - 15 augusti 2010 15:37

Hallihallu!


blev bara en snabbis till bollnäs.. hanna skulle hem till ludvig, så jag drog hem. så har nyss ätit stuvdemakaroner och korv. ska snart ta moppen och åka hem till pappa. och sen ikväll så ska jag ut och äta med mamma, leif, mormor, camilla och tobbe. ska blir mysigt! men nu ska jag packa ihop mina saker, och sen åka..


puss    

Av Linda Ljung - 15 augusti 2010 10:44

Hej!


Igår hämta jag och mamma ut paketet från hm.. så nu har jag massa leggings att använda :) aja, sen åkte vi ju till valbo igår.. fick med mig lite så saker hem. ett linne, nagelack, vinglas, blomkanna?, en skål och några till saker.

och på kvällen så skulle vi ju på crusingen, men vi orka inte, så vi stanna hemma och kolla på film istället.. la mig ganska tidigt igår, så idag borde jag vara pigg?? men nej då, sitter här som en zombie ^^ men nu ska jag sminka mig och så, sen far jag till bollnäs med hanna.. vi ska gå på marknaden och så :)


<33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards