LindaLjung

Alla inlägg under december 2011

Av Linda Ljung - 31 december 2011 16:59

Gott Nytt År på er! :)


sitter just nu i sängen och kikar här på datan..

kameran sitter på laddning och jag är så gott som klar för kvällen.


dock så börja ju dagen inte så bra..

hade fortfarande ont i magen. trodde det skulle gå över eftersom jag fick en spruta och piller på akuten. men nej, så har knappt sovit nå inatt heller. Men nu känns det bra i alla fall!!

jaa har ju inte berättat om att jag var in till akuten igår kväll.

börja med att jag tänkte åka hem till pappa från mamma. men fick inte för mamma för jag hade så jäkla ont i magen, kunna knappt stå upp. så hon ringde till sjukvårdsrådgivningen. och dom sa att jag skulle åka in. så fick en tid om 20 min. så vi hoppa in i bilen och snabba oss till bollnäs.. kom någon minut försent.. så trodde ju att jag skulle få komma in på en gång.. nej då får jag sitta där och vänta i två timmar!! säger till och jag får ett rum.. sen fick jag vänta nästan en timme där innan någon kom och kolla mig.

men läkarna kom i alla fall fram till att jag nog har gallsten.. så fick en spruta i rumpan och så tog dom två rör blod av mig till tester.. efter 4 och en halv timme fick jag i alla fall åka hem..

och sen har jag nästan haft ont hela tiden tills nu ikväll. nu känner jag min bra faktis!!

så nu kör vi på party!! är så sjukt taggad :D


<33


men GOTT NYTT ÅR!!!

Av Linda Ljung - 30 december 2011 13:02

hej!


fyfan hur jag har mått inatt..

har haft så sjukt ont i magen så har inte kunna sova.

men nu känns det i alla fall lite bättre! kan ju inte gå och ha ont i magen nu när det blir nyår och allt!!

är så sjukt taggad nu! tror detta kommer bli ett bra nyår, och förhoppningsvos bättre än förra :D


idag var jag in till bollnäs vid tio. skulle möta upp leif för han skulle köpa en julklapp till mig.. Fick internet till min data för ett helt år :D:D tack leif!! :D

sen var vi och kika på dollar och avsluta med lunch på sibylla..

nu ska jag kika efter kläder som jag kan ha på mig i morgon å så. sen drar jag hem till pappa igen :)


<33

Av Linda Ljung - 29 december 2011 17:54

ååhh, hade skrivit värsta långt nyss och råka ta bort allt på nå vis :S


men jaa dagen har gått jävligt fort måste jag säga!

skjutsa mamma till jobbet vid åtta, snabba mig hem igen till min sköna säng för att få sova lite mer.. Sen vid ett drog jag in till bollnäs för att kolla efter en nyårsklänning, men hitta ju såklart inte nån :/ men fick med mig hem en vinröd stickad tröja i alla fall! så måste rota i garderoben efter nått att ha på nyår!

aja, träffa hanna en sväng på stan. och sen vid två åkte jag iväg och gjorde naglar..

nu är jag hemma hos pappa och nördar mig vid min data.. och det har jag planerat att jag ska göra resten av kvällen också! :)


joo men igår färga jag håret också!! fick bli rött igen :) men man är ju så smart att man tar en för ljus färg så att hårbotten lyser upp som fan nu xD


         

gårdagens shopping :)

Av Linda Ljung - 29 december 2011 17:52

 

gjorde dessa på johnna idag :)

Av Linda Ljung - 28 december 2011 20:05

jaa men då har man gjort lite naglar igen då!!

och denna gång gjorde jag på mammis :)


   


om någon vill få sina naglar fixade är det bara att höra av sig!! :)

Av Linda Ljung - 28 december 2011 14:00

Av Linda Ljung - 28 december 2011 11:19

hej!


idag blir det shopping med gänget i bollnäs :)

ska kolla efter massa nagel grejer och kanske nått fint till nyår..

sen ikväll ska jag fixa naglarna på mamma, och så ska vi färga våra hår :D

tror detta kommer bli en bra dag!!


<33

Av Linda Ljung - 27 december 2011 18:06

   

har nu gjort naglar på mig själv också. var lite pilligare att göra på sig själv, men det gick! :)

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards