LindaLjung

Alla inlägg under juni 2012

Av Linda Ljung - 23 juni 2012 20:07

       

Nytt i garderoben!

Av Linda Ljung - 23 juni 2012 19:56

hej!


nu ligger jag i soffan och tar det lugnt bara.

har jobbat idag med, dag fem!

ska ju jobba sju dagar sen är jag ledig i sex.

och då drar jag på Peace and Love.

kommer bli sjukt kul!

men tror jag jobbar då alla band som jag vill se spelar..

men det spelar ingen roll, för åker mest dit för att ha roligt och jobba!

är rätt så slut i kroppen nu efter allt jobb.

man blir väl det eftersom man inte är van att stå upp och gå hela dagarna..

men har ju kul så det gör inget :)


<3

Av Linda Ljung - 22 juni 2012 19:51

Midsommar!


och jag har jobbat precis hela dagen.. börja i morse vid nio, och så klart så var det skit lungt på morgonen.. men sen vid halv tre kom det hur många som helst som skulle fika och käka mackor.. så det blev lite kaos där ett tag. en kvinna kom och fråga om vi höll på att stycka grisen, haha!! men jaa vi hade ju inte tagit fram så mycket bröd, så det tog tid att tina allt.. men jag tycker i alla fall att allt gick bra!! skulle sen göra kassan helt själv innan jag sluta, efter några telefonsamtal så var det fixat.. inte lätt det där alltså!

sluta halv sju, och nu har jag nyssa käkat mat och jag tänker tillbringa resten av kvällen i soffan och kika på film som alla andra kvällar den här veckan :)


<33

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 21 juni 2012 19:33

tjenatjena!


nu har jag jobbat dag tre..

allt har gått bra men det är ju så lugnt där.

var i morse och köpte massa sill och grejer. ska ha sillbuffé i helgen, tror det vart 75 sill burkar ^^

sen har dagen bara flytit på å så.

nu är jag sjukt trött och tänker inte göra så mycket mer idag..


<3

Av Linda Ljung - 19 juni 2012 20:44

hej!


idag jobba jag första dagen i västerbyn..

all gick bra och det var riktigt roligt!

fick börja med att hissa flaggor och sen förbereda lite å så.

kom massa ungar som skulle käka våffelbuffe, sjukt goda och krispiga våfflor!! så nu måste jag göra våfflor någon dag här hemma!! sen har dagen bara rullat på, lärt mig nya saker och träffat massa nya folk.

tror säkert att morgondagen kommer bli ännu roligare nu när jag vet lite hur det går till där, å så hoppas jag på bättre väder så att det kommer mer folk! men ganska så skönt att det är lugnt nu så här i början!

sluta runt halv sex, och då åkte jag hem till leif och hämta lite post.. och där hitta jag två små söta kattungar på bron.. busan fick barn för ett tag sen, men vi visste inte vart, men nu har hon kommit fram med dom. den ena kunna gå, så den såg jag knappt för den var lite blyg, men den andra bara låg där och såg söt ut. Långhårig var dom också :D


nu är jag helt slut och tänker ligga i soffan hela kvällen och kika på film!

<3

JOBB · LINDA
Av Linda Ljung - 18 juni 2012 19:58

halloj!


nu är studenten över..

har inte orkat blogga under studenten, eller jag har knappt suttit vid datan :)

har haft det helt underbart i alla fall.. men tänkte att jag skulle berätta mer om det en annan dag, orkar inte med det just nu..

har blivit förskyld också, har inte hört ett piss på ena örat idag. och jag tror nästan att hamterlinda kommer komma tillbaka :/ hoppas inte! för i morgon börjar jag jobba, och det är ju inte särskilt bra att vara sjuk när man ska jobba.. idag var jag med hanna till arbrå när hon skulle tatuera sig, blev sjukt snyggt! sen drog jag hem för att skjutsa emelie till pappa och jag å mamma skulle hem till camilla.. åkte sen till gävle för mamma skulle på återbesök.. åkte sen till valbo och shoppa lite.. skulle bara köpa någon vit tröja som jag kan jobba i, blev två st.. och sen hitta jag massa annat roligt också :D

nu ska jag vila lite, sen blir det film och sova!


<33

Av Linda Ljung - 10 juni 2012 23:25

tjena!


nu har det varit tyst ett tag här igen..

men känner att jag inte har tid för så mycket data just nu.

studentveckan är ju igång!

i torsdags hade vi balen, var väl kul att få klä upp sig och fixa sig sådär mycket. men kan inte säga att själva balen var så kul.. man trodde ju att det skulle vara skit kul typ. men det var mest att man åkte dit, knäppte kort, käka och sen åkte man hem.. eller jaa hem åkte man inte, utan till mathilda där vi hade förfest innan efterfesten.. hade sjukt kul på efterfesten, kom väl hem runt fem typ.. blev såklart bakis mat dagen efter, käka på spicy cow, mumms! sen satt vi i en bil hela dagen och fundera på vad vi skulle hitta på.. sluta med att vi tog bussen till söderhamn och spela brännboll med söderhamnare, när det blev för kallt drog vi till en lägenhet och fortsatte festen.. en kul kväll det med! Sen igår vart det tranan.. hade förfest här hemma hos mamma, lite segt att komma igång till en början, men sen blev det bättre! jag och hanna tog en taxi ner till stan där vi först tog en öl på city och sen fick springa till tranan för att hinna in före halv elva, hahah!! hade en sjukt kul kväll, men fick i mig lite för mycket ^^ drog på max och käka upp joels burgare och sen gick jag till tre trappor för att vänta på skjuts med mamma och camilla.. Det sista jag drack den kvällen var ren sprit, men kvällen sluta bra i alla fall :P

idag har jag mått pyton, legat i soffan hela dagen.. eller jaa gick en sväng till dollar med mamma för att köpa godis och mat på sibylla. nu ska jag krypa ner i sängen, för i morgon ska vi till gävle och shoppa och sen blir det grillfest hos jenny!


naatti <33

lägger upp bilder sen!

Av Linda Ljung - 4 juni 2012 22:19

så less så äckligt jävla less nu..


men nu är det inte tid för depp, utan nu närmar sig studenten med stormsteg!!

idag var vår sista skoldag någonsin!! känns helt jävla underbart! men jaa, orka inte göra så mycket idag är rätt less på vissa saker som har hänt.. jag och jenny drog i alla fall till lägenheten efter och lämna av knivar och mammas försenade morsdagspresent.. drog sen och sola en sväng. blev efter det bjuden på mat hemma hos jenny, och sen dega vi i soffan ett bra tag.. var sen tvugen att åka hem till mamma och hämta lite saker som jag glömde att hämta när jag och jenny var dit. Fastna vid tven där med, hahah!! körde sen hem till pappa och vi tog direkt en cykel tur hem till tommy och även där fastna vi framför tven ^^. så skönt att regnet har slutat nu!! fast det skulle ju inte förvåna mig om det regnar i morgon också.. men det gör inte mig nått, bara det är fint på torsdag säger jag!! då är det ju balen och skulle vara sjukt tråkigt om det regna då.. men det hoppas vi på att det inte gör!

I morgon blir det en tripp till ljusdal igen.. jag och syster ska kolla på sista desperate housewives, blir nog super mysigt! och jag kan ju även passa på att mysa med lilla bebisen och busa massa med charlie :D


men nu blir det film med pappa!

natti <33

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards