LindaLjung

Alla inlägg under mars 2011

Av Linda Ljung - 9 mars 2011 14:41

hehej!


idah gick jag upp vid 9? kunna inte sova längre.. så gick ner till tven och spela lite harry potter. Jenny låg å sov hon.

efter ett tag gick jag ock väckte henne. för mamma skulle skjutsa hem henne.  så vi käka lite fukost och sen åkte vi till bollnäs. in på affärn en sväng och sen åkte vi ut till pappa i djupa och hämta ett bord. Och nu har vi kommit hem för ett tag sen. har betalat lite saker å så. å nu läser jag massa blogger :)

Igår kväll följde jenny med hit.. vi köpte lite gotta. hon godis och jag dipp, gurka och morot. lite nyttigare i alla fall! och sen satt vi och spela tv-spel hela kvällen! har fastnat för harry potter nu.. så har budat på ett på tradera (a) jag vill även ha crash! barn spel är ju mycket roligare än andra spel :D aja, nu ska jag gå å kolla om mamma behöver hjälp med maten!


ha en bra dag!! <3

Av Linda Ljung - 8 mars 2011 14:42

hejhej!!


åh så fint väder det är idag! det blåser till och med varmt. hur härligt är inte det då?? :)

idag så har pappa och jag varit till kilafors hem till magnus. hon fyller ju år idag! så grattis till han !

jaa och sen åkte vi hem. jag övningskörde både dit och hem! och när vi kom hem så plugga jag lite körkort! gick ganska bra faktis! :)


men nu ska vi käka semla. och sen ikväll ska pappa skjutsa mig till mamma!

Av Linda Ljung - 7 mars 2011 12:58

hejhej!


nu är jag hemma hos syster i ljusdal! charlie ligger i sin säng och sover.. längtar till min lilla fis vaknar! hehe. i morse gick jag upp i bra tid och gjorde gröt frukost. ska börja med det nu! det är ju så sjukt nyttigt :) efter det gjorde jag mig i ordning. och mamma å jag tog bilden till bollnäs. hon gick på arbetsförmedlingen och jag på banken. så nu har jag en bankdosa till internet.. ska nog ta och börja sälja massa saker på tradera så jag får inte lite pengar! det behövs nu kan jag säga!

aja, när vi var färdiga på stan så drog vi hem till mormor och fick lite fika. och sen tog vi med oss henne hit till ljudal. sandra ska klippa mamma. och så ska vi busa masssa med charlie när han vaknar.

ikväll ska jag hem till pappa och baka lite hade jag tänkt.. kolla in en gamal receptbok hemma hos mormor, så jag blev lite sugen på att baka nått :) så får se vad jag hittar på!

men ska väl vara social med folket nu.. bloggar mer ikväll!


<3


 

Av Linda Ljung - 6 mars 2011 13:32

hejhej!


idag är jag bakis :/ men jag hade roligt igår på tranan i alla fall! och det har jag väl Lindah att tacka för! dock så skulle jag ha kört på platta skor. fick så sjukt ont i fötterna. och det borde ju jag ha lärt mig från förra helgen! menmen, ibland är man dum! ;)

sov hos linda efter. skulle ju igentligen ha sovit hos kristian, men han var sjuk? så jag sov ju som sagt hos linda istället.

jaa och idag så har det inte hänt så mycket.. har mest degat runt bara, och det ska jag fortsätta med! så nu blir det tven resten av dagen :)



Av Linda Ljung - 5 mars 2011 17:02

hejhej!


nu har jag precis gjort mig i ordning för kvällen :) det blir tranan med Lindah! så nu jävlar ska jag ha en toppen kväll!

annars idag så har mamma och jag varit ut och gått i blåsvädret. det blev inte så jätte långt för att det blåste så kallt. men lite i alla fall, en bra början!

Pappa ringde och berätta att det hade ramlat ett träd på en ledning i glösbo. och precis då satt jag vi datorn och försökte få igång intenet för att inte inte funka.. så jaa fick svaret där då!



Av Linda Ljung - 5 mars 2011 11:33

    

här är skorna jag fick av carina :) snygga va??

Av Linda Ljung - 5 mars 2011 10:05

tjena!


igår somna jag vid tio tiden.. så i morse vid 6-7 tiden så vakna jag och kunna knappt somna om. så jag låg i sängen och halvsov till halv tio.. men nu är jag uppe och har nyss käkat frukost. ska snart lägga mig i sängen och läsa en tidning som jag fick i veckan. och senare idag så ska mamma och jag ta e promenad :) åå ikväll blir det tranan med Lindah och kanske Kristian? Blir nog super kul i alla fall! :D 


ska gå å kolla om jag hittar sladden till mobilen nu! så kommer det nån bild sen :)

Av Linda Ljung - 4 mars 2011 15:34

hejhej!


har nu kommit hem till mamma :)

idag så hade jag bara prov i skolan sen sluta vi. provet gick nog bra får jag hoppas! efter skolan så drog jag och jenny hem till henne och spela lite tvspel. och sen kom mamma och hämta mig vid två. vi åkte och handla och så. Ikväll ska jag försöka vara nyttig och bara dricka juice! har blivit alldels för mycket av det onyttiga på den senaste tiden! så nu på lovet ska mamma och jag hård träna, haha..

Idag har jag också fått ett par nya skor av jennys mamma. skit snygga tycker jag! så det tackar jag för :) dom kunna inte ha dom, så jag som hade lite mindre fötter än dom kunna ha dom.. kommer bild på dom sen när jag har hittat min sladd..

Jaa och nu har jag äntligen fått lov också :D så jag tror jag ska börja lovet med en tupplur, hehe.

LINDA · SKOR

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards