LindaLjung

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Linda Ljung - 22 mars 2011 13:41

hejhej!


nu har jag kommit hem.. eller ja det var ju ca en timme sen :)

dagen har inte varit så jättre bra.. börja med strålande sol och finväder. så tog ju inte allt för mycket kläder på mig. men när vi börjar gå mot bolle så går skolen i moln och det börjar regna å blåsa :/ och när vi kom dit så fanns det ju inget att göra.. så alla utom jag äter massa korv och så. sen fick vi gå tillbaka. och då börjar det regna ennu mer.

hanna och jag tog hundra bussen hem till rengsjö. och nu sitter jag här och har tråkigt! vågar inte riktgt gå härifrån. mamma kom och sa att leif har fått magsjuk :/ så jag kommer nog tillbringa hela dan framför datan eller nå!


Av Linda Ljung - 22 mars 2011 08:34

hejhej


har nyss sminkat mig.. ska fixa håret lite nu, och sen drar jag till skolan.. vi ska gå up till bolle. och jaa där hade vi tänkt å sola lite å så :) jag har med mig min egen mat också. orkar inte käka skolan äckliga korv! men nu måste jag snabba mig!


ha en bra dag!

Av Linda Ljung - 22 mars 2011 06:30

             

ge mig!! åhh, jag vill ha sommar och sol nu!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards