LindaLjung

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Linda Ljung - 3 mars 2011 18:57

hejhej!


sitter hemma hos jenny nu. vi ska plugga och så nu!


i morse så drog jag till skolan vid 9 när vi började.. men då fick jag veta att vi inte hade nån letion. så jag, jenny och hanna drog upp på heden och gjorde färdigt vårat arbete i samhälle. och så slapp vi ju såklart den lektionen också. så vi hade kunna haft sov morgon till ett i idag! då börja trafikkunskapen. där gick han igenom lite ur boken, sen fick vi jobba själva :)

jaa och där i mellan så hann vi gå på stan en sväng också.  jag hitta en bolero för bara 50 kr :D och hanna hitta massa saker som vanligt. men aja, efter skolan så drog jag och jenny på stan igen. hitta på kors som jag ska göra örhängen av! kommer nog bli skit snyggt..

vi tog i alla fall bussen hem sen. käka och så, och nyss har vi varit på willys och köpt chips som vi ska götta oss med ikväll.. hehe. men nu ska vi plugga och så.


ha en bra kväll nu alla!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards