LindaLjung

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Linda Ljung - 20 mars 2011 19:57

hej!


nu har vi kommit hem från ljusdal! det var mysigt å vara där å kolla på bandyn! Och jag säger då det. Bollnäs vann! det var ju helt klart att dom vann. och det såg alla som satt och titta på tven hemma.. ett felaktigt domar beslut! jag tycker att dom borde ha kollat upp det lite mer innan dom fortsatte matchen.. det var ju trottsallt en viktigt match! menmen, jag ser bollnäs som vinnare i alla fall! och det tror jag sandviken också gör när dom kollar på matchen efteråt.. kan inte kännas bra att vinna så!


det var i alla fall jag som körde till ljusdal idag! och det gick bra tycker jag.. finns några saker som jag måste träna på och så.. men det känns inte som om att körkortet är allt för långt bort! skulle helst vilja ha det nununu ;)


men nu ska jag ner och kolla på solsidan!


ha en toppenkväll nu! :D

Av Linda Ljung - 20 mars 2011 09:36

hejhej!


nu har jag nyss käkat frulle.. mamma och jag ska snart ut på en promenad i det fina vädret :) och sen ska vi hem och fixa oss och så. sen tar vi bilen till ljusdal, hem till sandra, andreas och lilla charlie fis och käkar mat å kollar på bandyn. hejja Bollnäs nu! hoppas dom vinner :D är lite smått avundsuk på kristian som är på väg dit och ska hejja på dom där på studenterna i uppsala.. jag vill ju också! menmen, jag får nog en trevlig stund med familjen i alla fall.

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards