LindaLjung

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Linda Ljung - 23 mars 2011 16:24

hejhej


nu har jag kommit hem till pappa efter en ganska så seg dag i skolan.. efter skolan så drog hanna och jag ner på stan och kolla efter ett par solglasögon till mig. hitta ett par som fick duga!! och jag tog även några resekataloger med mig hem.. vill ju åka utomlands nu! men får vänta till våren!

ikväll blir det massa plugg.. hade tänkt å börja nu faktis! och medans ska jag dricka min goda smoothie som jag gjorde alldels nyss :)


  solglasögorna! dom duger va?? :)

 

innehåller: en banan, två kiwi, massa hallon och lite yoghurt.. hade ju kunnat ha i lite juice.. men det får bli nästa gång :)

Av Linda Ljung - 23 mars 2011 11:32

hejhej!


sitter i skolan nu.. har precis käkat en äcklig lunch som bestog av fisk.. nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra?? men det är väl sånt som märks. efter skolan ska jag hem och plugga! det är ett måste! vill ju inte ligga efter i nått.. jaa och sen senare ikväll blir det nog film skulle jag tro :)



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards