LindaLjung

Alla inlägg den 18 mars 2011

Av Linda Ljung - 18 mars 2011 22:15

hejhej!


nu sitter jag här i soffan och kollar på film! eller jaa filmen tog precis slut. så ska knäppa på en ny film snart.

idag gick jag i skolan! fick reda på hur det hade gått på svenska provet och så.. och jag fick VG :D börjar gå ganska bra för mig i skolan nu känner jag. vi har även valt induvinduellaval (stavas??)  valde matteB som 50poängs kurs. och som 100an tog jag kreaktiv matlagning.. det bli nog bra! fast villl läsa en tíll kurs också! barhantering tror jag den heta.. så till veckan ska jag gå och prata med rektorn och syo om jag kan läsa två kurser samtidigt.. får se om jag orkar det då :)

jaa sen har det inte hänt så mycket mer idag.. kollat på film hela kvällen och så bara. och snart blir det väl sängen! men det känns tråkigt att gå och lägga sig tidigt på en fredag.. så ska försöka hålla mig uppe till en till film!


Idag har vädret sugit här också! jag som hade fått vårkänslor och allt.. hade tänkt å inviga en av mina nys skinnjackor idag också. men näe, då snöar det som fan :(

vill ju ha sommar och sol nu!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards