LindaLjung

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Linda Ljung - 15 mars 2011 20:36

tror jag har fått feber?? :(

så nu ska jag ta och göra mig en kopp te. och sen tänker jag ligga i soffan och hoppas på att jag mår bättre i morgon så jag orkar med skolan! det är ju så tråkigt å vara hemma.. men jag har ju i alla fall mitt tvspel nu :D haha!


men jaa, godnatt då!!

Av Linda Ljung - 15 mars 2011 17:24

hahah, jag måste bara berätta vad mamma gjorde idag^^


hon var påväg till sin syster i Djupa.. så hon hoppa in i bilen och så här i rengsjö.. backar och har sig, stannar nere vid vägen och kollar om det kommer nån bil som man alltid gör. och sen kör hon på väg hem till sin syster. Hon pratar samtidigt i telefon med sandra, svänger ut på "stora" vägen och kör vidare.. men helt plötsligt när hon kollar i backspegeln inne i bilden så ser hon en kattsvand hänga ner på bakrutan! så hon berättar det för sandra som börjar skratta och sen kör hon in på kanten vid vägen. och ner hoppar snurre (våran katt) och springer rakt in i skogen.. HAHA!! stackars katt måste vara livrädd! men fatta vilken syn att se en bil med en katt på taket.. Det jag inte fattar är hur han kunna hålla fast sig? och varför han inte hoppa av när mamma starta bilen här hemma på gården!

menmen! hoppas han kommer hem snart. han borde ju hitta hem! Stackar katt!, men lite roligt var det ju när hon bertätta..  



Av Linda Ljung - 15 mars 2011 17:15

hejhej!


nu har jag kommit hem.. eller ja det var ju för ett tag sen! har ringt och pratat lite med älskling och så bara :)


idag gick jag i skolan! tänkte stanna hemma idag med (var så skönt i sängen i morse^^) men när jag gick ner på toan och så, så kände jag att jag skulle till skolan ändå. så sprang upp på rummet och gjorde mig i ordning.. i skolan så hade vi resrurangen uppen, och jag hade servering.. åh det är ju så jävla kul!! så gick och fixa med alla saker där och så.. vi fick också veta vad vi fick för betyg i servering A idag. och jag fick MVG :D:D fatta lycklig jag blev då! trodde jag bara skulle få VG.. och sen kom alla gäster och så. och eftersom jag har varit sjuk i helgen så fick jag bara ett bord med en person. och det gick super! sen sluta vi runt två.. då ringde jag och hanna ett samtal, så nu har vi kanske sommarjobb! fan va härligt!

är på så bra humör idag. dock så börjar jag bli förkyld igen, ett stort minus på det!!

så ikväll ska jag spendera min tid framför tven med ett tvspel som jag fick på posten idag. Harry Potter till ps, så sjukt roligt spel!! och jag hoppas jag vinner crash på tradera snart också, hehe (A) 


Hoppas alla har haft en lika bra dag som mig!! <3

JOBB · LINDA

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards