LindaLjung

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av Linda Ljung - 24 mars 2011 19:58

hejhej


nu sitter jag här igen! finns inte så mycket att göra. och det är ju inge bra tvprogram på tven heller.. och jag kan stolt säga att jag klarar mig lungt utan tv. vi har ju ingen hos pappa, men det funkar ju ändå. visst så saknar man tven ibland! men jag klarar mig alltid! :)

snart ska jag gå ner och duscha.. i morgon så ska jag åka till ljusdal och hämta mig gofis Charlie. jag ska nämligen vara barnvakt åt han hela helgen! med hjälp av mamma och pappa då såklart :)

i morgon kväll blir det även filmkväll med jenny och hanna tror jag?? så jag har fullt upp i helgen. och det känns helt toppen!! orkar inte gå runt och inte göra något. inte nu!



Av Linda Ljung - 24 mars 2011 15:25

hejhej!


jaa kan ju börja med att säga att jag är inte på topp idag!! skulle helst av allt bara ta en sista minuten och sticka iväg en vecka eller två. väl behövligt kan jag säga! menmen, eftersom man inte har pengar till det så får jag stanna hemma i tråkiga och kalla sverige.

Idag hade vi bara två lektioner också! idrott som var skit kul. och svenskan som var lite mindre kul. vi skulle ju ha haft trafik också, men våran lärare var sjuk! HÄRLIGT!

jaa så har min dag sett ut. och i morgon är jag ledig! vet inte riktigt vad som händer på dagen. men på kvällen så blir det nog filmkväll med hanna och jenny :) men jag kan tänka mig att det blir mer snack istället..


hoppas ni har haft en bra dag i alla fall!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards