LindaLjung

Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Linda Ljung - 10 mars 2011 23:40

gud va denna kväll var seg då!!

har legat nere i soffan och läst min braa bok och druckit kaffe.. tror jag ska göra mig en kopp till nu, och sen lägga mig i soffan och kolla på en film. och kanske somna till den där.. aja, vi får väl se hur det blir!

men helst av allt så skulle jag vilja ha ett roligt tvspel, kanske crash, å bara sitta å spela hela natten, haha! men jaa, och nu hade jag inge mer att skriva..

det kommer att komma upp massa smink bilder sen skulle jag tro! måste ju visa mitt nya smik och så. jag älskar verkligen läppglanset! så det kommer jag nog använda flitigt när jag är ute på ;)


jag älskar min gulliga pojkvän kristian! <3

Gottnatt!




Av Linda Ljung - 10 mars 2011 19:59

hejhej!


jaa nu har jag svårt med hur jag ska börja här, haha! men mamma och emelie kom och hämta mig hos kristian vid 12 tiden. vi åkte hem till mormor och fika och sen ner på stan och kolla lite.. emelie köpte nån tröja och så bara! och sen var vi ut till dollar en sväng. och sen åkte vi hem i det fula vädret! hatar snö! vill ju ha vår nu och då ska det inte snöa massa!

men väl hemma så fixa vi mat.. och sen gick jag ner och la mig i soffan och läste min bok.. och nu senare ikväll så har jag målat naglarna och så.

Fick ju mitt smink idag som jag och emelie hade beställt! är sjukt nöjd med det.. beställde ett genomskinligt nagelack också. så jag trodde ju att naglarna skulle bli glansiga och fina. men nej då blir dom matt och så istället.. men det var ju ganska snyggt ändå tycker jag! :)


i morgon så ska emelie och jag ta tåget till ljusdal hem till sandra, charlie och andreas.. vi systrar ska mysa med kina mat och vin! tror också att sandra vilja testa vårt nya smink :) kommer nog bli super mysigt!!


men nu ska jag gå och käka glass med hemmagjord chokladsås! mumms! :D


  

en mascara, en eyeliner, tre nagellack, ett par lösögonfransar, en brosh och ett läppgalns som blir knallrött!! :D

    

Av Linda Ljung - 10 mars 2011 11:01

hejhej!


sitter hemma hos kristian nu. vi har nyss käkat frukost och gjort oss i ordning för dagen.

han sitter vid sin stora data och jag sitter här vid hans lilla dator ^^

om en timme så kommer mamma och emelie å hämtar mig. vi ska på stan och kolla lite. får se om jag hittar nå billigt! men det tror jag inte..


jaa det var allt jag hade att skriva nu.. blir nog lite mer ikväll!


ha en bra dag nu! <3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards