LindaLjung

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 18:13

hejhej


idag har det inte hänt ett piss!! var till söderhamn och skjutsa emelie till tåget. och sen var pappa och jag in på öb och köpte en film. så det är vad som har hänt idag..

mår inge bra idag heller.. hosta och ont i halsen.

men ska laga mat nu..

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 12:00

               

 

Bilderna får tala för sig själva!

Av Linda Ljung - 1 januari 2011 20:34

jahapp, då vart det nytt år då.. finns väl inte så mycket att säga om det förutom att jag hoppas på ett toppen år!!

och det finns nog inget som inte pekar på att det inte kommer att bli det! fyller ju 18 och allt i år :D


kvällen började med att vi käka middag hemma hos kristian. trerätters! Frätt- snittar med räkor och kräftskärtar, varmrätt- oxfilé, potatisgratäng och svampstuvning och till dessert fick vi glass. allt var skit gott! så det tackar jag för.

och kvällen spenderades med massa okänt folk ute på brånan.  eller ja, jenny och kristian var ju med!

till en början var det inte så jätte kul. men när man kommit igång lite så blev att mycket roligare!

dock så var jag och kristian ganska trötta. så vi drog hem i bra tid. dvs. strax före ett.

kolla lite på film och sånt när vi kom hem.

och sen la vi oss och sov. men kristian kunna inte somna för att jag snarka så mycket (är förkyld!!) så jag fick lägga mig i soffan och sova.

vakna väl runt ett idag. fast låg och  hosta hela natten :( orkar inte vara förkyld nå mer nu!


och idag har vi inte orkat gjort ett piss. bara legat och latat oss.

å nu är jag hemma hos pappa och gör en kalddkaka till min kära syster som åker hem i morgon.

så nu ska vi mysa med kladdkaka framför en film.


hoppas alla hade ett bra nyår!

kommer bilder snart..

<3

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards