LindaLjung

Alla inlägg under januari 2011

Av Linda Ljung - 8 januari 2011 13:52

tjena


klev upp för en timme sen nu.. blev helt paff när kristian sa att klockan va ett. jag sover ju aldrig så här länge? :s

aja, idag ska mamma och jag iväg och träna i alla fall. fy fan vad skönt! nu ska jag fa ta tag i det här och gå ner i vikt!! börjar nog med soppdieten till veckan. vill ju vara i fin form när jag fyller 18 ;) då kan man blir bjuden på drinkarna?? haha.


jag och lindah har planerat en resa till spanien när jenny fyller år. hon är ju där då! :) så måste ju vara i fin form då också. åh jag vill åka nu!!


  

bilden är tagen från google.

Av Linda Ljung - 7 januari 2011 23:42

hej


nu har hanna åkt hem. buhu, nu har jag skit tråkigt!

finns ju inget att göra. och att man bor på landet gör ju inte saken bättre.

så nu sitter jag i alla fall och lyssnar på jay smith, så bra ju!

hanna och jag kolla på två filmer. jaa och vad dom heter det kommer jag då inte ihåg xD

men nu ska jag testa om jag kan ladda kameran och sen blir det en till film..

känns sjukt tråkigt att bara sitta hemma på en fredag :(



Av Linda Ljung - 7 januari 2011 18:45

hejhej


jag börjar bli sjukt dålig på det här! sitter ju knappt vi datorn längre.

men dom senaste dagarna har jag: varit med kristian, vi bara myste och så.

och så har jag varit med jenny. hon sov här, så vi satt och prata killar och så. vi var även ute och lekte i snön, haha!

och idag så ska jag ha fredags mys med hanna. vi ska kolla på film och käka gurka och dipp. som jag nu ska gå och blanda i ordning!


så ha en mysig fredag nu! <3

Av Linda Ljung - 6 januari 2011 15:13

hejhej


sitter hos jenny nu. hon städar och håller på. sjävl sitter jag och latar mig vid datan, hehe.

om ett tag så kommer mammaoch leif och hämtar mig. vi ska åka och käka på spicy cow, mumms!

och sen ikväll så följer jenny med mig hem. vi ska ha mys kväll. men också köra zumba :D


ha en bra snöig dag ;)

Av Linda Ljung - 4 januari 2011 20:55

nu sitter jag här i ljusdal hos sandra :)

vi har nyss ätit och ska snart göra i ordning massor av frukt som vi ska mummsa på framför en film i kväll!


idag har ju hanna och jag varit till gävle och shoppat.. fick med mig en hel del saker hem.

en jacka, örhängen, paket till charlie som innehöll byxor, en pälsmössa och en tunika :) är skit nöjd med mina köp i alla fall. fast har ju inte så mycket pengar kvar nu..

efter alla shoppande så tog jag tåget hit hem till sandra och charlie.

så har busat lite med charlie och städat lite åt sandra. här hittar man massa skojj under soffan ;)


och jaa, nu ska vi ha mys kväll!

hoppas ni har haft en bra dag :)


bilder på allt jag köpt kommer sen.! har knäppt kort på allt och så. men sandra har tappat bort sladden till mobilen. så får knäppa om allt sen! om jag inte kan hitta sladden då ;P

Av Linda Ljung - 4 januari 2011 09:33

hejhej


idag ska jag och hanna åka till gävle :) får se om jag hittar nå roligt att köpa. men det ska väl inte vara helt omöljligt? fast det är nog sjukt mycket folk där idag..

aja, sen tar jag i alla fall tåget till ljusdal och myser med sandra och charlie!

men ska fixa mig nu..

Av Linda Ljung - 3 januari 2011 13:18

hejhej


jaa, jag har fan inget att skriva om.

idag ska jag bara ut och handla mat med pappa. ska nog köpa massa frukt! MUMMS!

och jag ska nog börja med soppdieten också. men inte den här veckan. får bli om någon vecka. för nu jävlar ska jag gå ner i vikt!

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 18:36

eftersom att alla gör det så vill jag också! :)


  charlie föddes!

      firade min födelsedag med jenny, linda och therese. fick en söt tårta!

  och jag gjorde själv massa tårtor till mitt firande.

      firade sista april med vänner ute i skogen :) hade skit kul!

   

var uppe i skogen och festa med brudarna :)

  var även i söderhamn på fest!

 

färgade håret blont

   

var på gotland och hälsade på syster

  var ute i skogen och festa igen

  klassfest hos mange

  hyrde badtunna i kilafors med någran från klassen.

   

firade nyår med dom bästa!


jaa och så har det ju hänt massa annat också som jag dock inte har bild på..


serverat på några bröllop

sommarjobbat på dagis

apu på växbokrog

fira halloween på herrgårn i kilafors

jaa och så är det massa mer saker som har hänt.

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards