LindaLjung

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av Linda Ljung - 23 januari 2011 20:50

hejhej!


har varit med jenny hela helgen typ.. hon kom till mig på fredagskvällen med max mat, super gott men sjukt onyttigt :(

jaa sen bara tog vi det lungt hela kvällen. spela lite sims och så.

på lördagen fortsatte vi att spela sims.. tänkte att vi skulle döda alla i en familj, men det gick ju knappt att döda dom haha.. sen blev det en skoter tur med leif, så kul att åka skoter ju!

på kvällen åkte vi hem till jenny och kolla på film och så. spela även lite monopol, tror jag vann??:) och idag skulle jag ju vara med kristian, men han är sjuk så det blev inget :( följde med mamma, leif och mormor till ljusdal istället. fick se sandra och andreas nya lägenhet. skit stor och fin!

och nu ikväll har jag kollat på film hela kvälllen. ska kolla på australia nu. skit bra film om ni frågar mig!

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards