LindaLjung

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Linda Ljung - 26 januari 2011 19:23

Hej!


har varit så sjukt trött idag.. jag hör fan inte ens min väckarklocka längre :(

idag har vi haft prov, som gick bättre än förväntat! hade ju inte pluggat ett skit. tror vi skulle ha läst igenom 90 sidor, men jag läste inte ens en xD jaa annars har dagen varit ganska lugn och så.. sluta runt två, och då kom kristian och hämta mig :) vi kolla på film tills mamma kom och hämta mig när hon hade slutat jobba.

vi åkte hem och käka middag, havregrynsgröt. och nu ska jag ner och slappa i soffan! orkar inte med nått annat ikväll..




Av Linda Ljung - 26 januari 2011 02:15

woho, nu har jag fattat hur man gör?? tror jag.. haha

jag ligger väl antagligen och sover just nu. drömmer söta drömmar eller nått liknande!

har jag berättat att jag har hämtat ut mina skor? dom sitter skit bra! men jag vet då inte hur det är att gå med dom.. ska väl träna att gå med dom inne så att jag kan ha dom när jag ska på krogen..

det är ju bara en månad dig :D wiie vad kul det ska bli!


 

LINDA · SKOR

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards