LindaLjung

Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Linda Ljung - 25 januari 2011 20:54

hejhej


börja åtta i morse.. hade restaurangen öppen. fick göra en varmrätt med dennis. nån fisk med ansjovis på. inte alls gott! haha. men det gick i alla fall skit fort att göra maten, så jag fick fixa massa annat till treorna i morgon :) lärde mig göra en skit god kyckling marinad också! så nu måste jag testa göra den hemma också.

och sen ikväll har jag tränat med johanna, joo och så gick jag på en liten promenad. hoppa av på en tidigare busshållsplats och gick hem. ska nog börja göra det så ofta jag kan! hehe.

efter träningen så har jag spenderat min kväll inne på toan, xD. har färgat håret och rakat benen. så känner mig ganska fräch nu!

och nu så skulle jag behöva plugga, har nämligen prov i morgon. men orkar fan inte plugga, hehe.

ska nog gå ganska bra ändå!


aja, nu ska jag kolla vidare på filmen med pappa.. vi kollar på Mean Girls, haha!

 

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards