LindaLjung

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Linda Ljung - 18 januari 2011 17:20

hejhejj


har inte hänt så mycket sen sist..

fick baka kakor idag i skolan. jag gjorde kolakakor, hanna gjorde shackrutor, linnea gjorde hallongrottor och mathilda gjorde finskapinnar.. och kan ju säga att det inte är några kakor jag har ätit idag :)

när vi var färdiga med allt. så fixa hanna och jag rapporten. och sen fick hela klassen tårta som tove och johanna hade gjort. mumms!

sluta runt ett.. pappa kom och hämta mig. sen jag kom hem så har jag legat och sovit och sen käkat lite gröt.. finns inte så mycket att säga om dagen.


 

tårtorna vi fick i skolan. tove och johanna som gjort dom :) fast jag gjorde en ros jag också, kunna ju inte hålla fingrarna borta. det är ju så kul att göra tårta! så jag måste nog ta och göra en söt födelsedagstårta till charlie ;) och sen en till mig också! haha.

            kakorna vi gjorde.. jag gjorde dom på den sista bilden. skit goda!!

 

charlie och sandra har varit hemma ett tag och hälsat på :)

och så är ju snyggjag på sista bilden! hahahha  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards