LindaLjung

Alla inlägg den 9 januari 2011

:(

Av Linda Ljung - 9 januari 2011 16:21

jag visste att det skulle bli såhär :(


nu har mamma och jag vare ute och gått! känns skit skönt nu. jaa annars har det inte hänt så mycket mer idag.. och det kommer nog inte hända mer heller. bajs vad tråkigt jag har!

så nu ska jag gå ner till tven och tillbringa min kväll där.



Av Linda Ljung - 9 januari 2011 13:14

är på skit humör idag!! och vet inte alls vad jag ska göra idag heller. kanske gå ut och gå med mamma i alla fall.

tänkte ju åka till kristian ikväll med.. men nu ser det ut som om att det inte blir så.

gaah jag vill hitta på nått roligt!! nån som vill hitta på nått? (a)


man skulle haft ett jobb! så kunna man jobbat hela dagen!


 

Av Linda Ljung - 9 januari 2011 00:45

kolla ju på film med hanna igår..


Valentine's day: skit bra film! om du inte har sett den så måste du kolla på den!

den får 4½/5..

  


It's a boy girl thing: super rolig film! lite pinsam och så. men den tycker jag att ni ska kolla på! den får 3½/5--

  

hm

Av Linda Ljung - 9 januari 2011 00:38

sitter och funderar på vad jag ska göra efter skolan. lite tidigt kanske? men tiden går ju så sjukt fort! och jag har ju bara tre terminer kvar av skolan. hur sjukt är inte det? känns ju som om att det var nyss jag börja 7an.

men jag funderar på om jag ska sticka här i från ett år som au pair. skulle ju vara sjukt roligt! men jag funderar också på om jag ska plugga vidare? hm, det är ju så svårt att veta vad man vill göra.. men en ska jag vet att jag vill göra, är att starta eget. dock så vet jag inte riktigt vad. men det är sånt som märks?



Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards