LindaLjung

Alla inlägg den 21 januari 2011

MAX

Av Linda Ljung - 21 januari 2011 19:40

snart kommer jenny och hennes pappa  med maxmat till mig :D

sen stannar jenny här, så vi ska ha massa myskväll och så. åh vad glad jag känner mig just nu!

vi kanske ska basta, skulle vara sjukt skönt! hehe. i morgon ska jag i alla fall hämta ut mina skor!! hoppas dom passar nu då :)


Längtar som fan tills jag fyller 18 också! sandra ska fixa en fest till mig i ljusdal. och sen blir det krogen med allt folk. undrar vilka som ska vara med? inga av mina kompisar är ju 18 då? aja, det blir väl sandra och andreas komisar.. kommer nog bli sjukt kul i alla fall!


  

Av Linda Ljung - 21 januari 2011 17:04

nu har mina skor kommit! men mamma vill inte åkte och hämta dom :(

men ska nog tjata till mig det snart! och på samma gång så kan vi ju åka och käka maxmat! skulle vara så sjukt gott! är ganska hungrig nu faktis ;P

aja, idag har det inte hänt så mycket.. har ju bara två lektioner på fredaar så det är ju ganska slappt. slutar vid ett. så tog bussen ner på stan och vänta på att mamma skulle sluta. hitta ett par örhängen på lindex för bara 10 kr :D


  

snygga va?? :)

  


Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards