LindaLjung

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Linda Ljung - 11 januari 2011 19:26

hejhej


nu har jag kommit hem från träningen.. så skönt nu i efterhand! fast tog det ganska lungt idag. så hoppas jag inte får världens träningsvärk nu, som jag fick sist! haha

snart ska jag gå hem till johanna och nörda lite data med  henne. skönt å komma ut och göra nått! blir ju så lätt rastlös av att sitta hemma bara..

Av Linda Ljung - 11 januari 2011 16:58

hejhej


första skoldan efter jullovet idag då.. kan ju inte direkt påstå att jag har saknat skolan. känndes bara jobbigt att vara där!

men vi fick i alla fall sluta runt ett! så blev en sväng på stan med hanna! fick med mig lite små saker hem. och så hann vi med en fika också. var ju tvungen att fördriva tiden innan bussen gick.

men nu ska jag iväg och gymma med johanna :) och ikväll ska hon lära mig spela wow, haha!


men ha en bra kväll nu!


     

detta fick följa med mig hem.. en jacka, hårfärg och en morgonrock!

    fika, mumms!

  nu blir det träning!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards