LindaLjung

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 18:36

eftersom att alla gör det så vill jag också! :)


  charlie föddes!

      firade min födelsedag med jenny, linda och therese. fick en söt tårta!

  och jag gjorde själv massa tårtor till mitt firande.

      firade sista april med vänner ute i skogen :) hade skit kul!

   

var uppe i skogen och festa med brudarna :)

  var även i söderhamn på fest!

 

färgade håret blont

   

var på gotland och hälsade på syster

  var ute i skogen och festa igen

  klassfest hos mange

  hyrde badtunna i kilafors med någran från klassen.

   

firade nyår med dom bästa!


jaa och så har det ju hänt massa annat också som jag dock inte har bild på..


serverat på några bröllop

sommarjobbat på dagis

apu på växbokrog

fira halloween på herrgårn i kilafors

jaa och så är det massa mer saker som har hänt.

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 18:13

hejhej


idag har det inte hänt ett piss!! var till söderhamn och skjutsa emelie till tåget. och sen var pappa och jag in på öb och köpte en film. så det är vad som har hänt idag..

mår inge bra idag heller.. hosta och ont i halsen.

men ska laga mat nu..

Av Linda Ljung - 2 januari 2011 12:00

               

 

Bilderna får tala för sig själva!

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards