LindaLjung

Alla inlägg under december 2010

Av Linda Ljung - 22 december 2010 00:28

hejhejj


ligger i sängen nu igen.. dagarna går ju så sjukt fort! var ju nyss jag låg här??

förr gillade jag inte alls nätterna. vågade lixom inte ligga vaken och bara ligga. är ju så sjukt mörkrädd! men är inte lika nu längre.. ligger ju vaken halva nätterna nu för tiden. blir massa tänk och så..


idag har jag slått in massa julklappar. har dock mer kvar till i morgon :/

och pappa och jag har varit till barnenshus idag också. han skulle köpa en julklapp till charlie :P

sen nu ikväll kom kristian till mig.. vi har spelat fia med knuff. och bara myst massa.. fick även julklapp av han idag. det var en tidningspremintion :) wiie, får ju typ som julkalpp mer än en gång då :D så längtar tills jag får första tidningen!!

och så fick typ ett badkit av hans mamma och kenneth :) känns lite dumt att jag inte har köpt nått åt dom. och jag ska få julklapp av kristians mormor och morfar också :o hehe, lite kul :) men har ju inte köpt nått åt dom heller så..


så i år har jag redan fått tre julklappar :D hehe


men ska ta och kolla på film nu.. gnatt <

Av Linda Ljung - 22 december 2010 00:22

jag saknar tiden då man var liten.

man hade inget att bekymra sig om. och allt var bra! blev man ledsen så var det för att något man gillade hade gått sönder, eller om man inte fick träffa mamma eller pappa på ett tag.

men det är ju skönt att växa upp också! det är ju inte bara nackdelar :P


saknar också tiden då alla vu systrar bodde hemma. det var ju ett bra tag sen nu. och nu är det bara jag som bor hemma.

saknar ju mina systrar <3

 

Av Linda Ljung - 21 december 2010 00:22

tjena


ligger i sängen just nu :)

har kollat på one tree hill och gråtit massa. det går nog inte ett avsnitt utan att jag gråter xD

men vad jag ska hitta på nu vet jag riktigt inte.

man kanske ska sova så att det blir morgon nån gång. då kommer kritstian :D

äsch, det får bli nån mer film istället!


 

Av Linda Ljung - 20 december 2010 15:09

hm, jadu.. hemma antar jag väl.. trivs ju bäst här :)

men sen gillar jag gotland väldigt mycket också. men min favorit stad är sundsvall!

blir nog så att jag flyttar dit sen ;p

Av Linda Ljung - 20 december 2010 15:01

hejhej


sitter hemma hos pappa nu :)

jag skulle igentligen ha gjort köttbullar nu. men gick inge bra, så pappa fick ta över..

jag är på skit humör idag också. sur och grinig. och det är pappa och kristian som får ta all skit, FÖRLÅT!

men nu ska jag väl slå in alla julklappar som jag har kvar. eller jaa jag väntar nog tills i morgon. hoppas jag är på bättre humör då!!


jaa idag har jag varit till skolan också.. hämta lite saker och så bara.

sen var pappa och jag och handla julmat också.


men ska ta och bädda ner mig i soffan och kolla på film nu.


<333

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:46

min största rädsla är att förlora någon jag älskar..

det skuller förstöra mig helt totalt! jag skulle bli så svag och sårbar.

jaa som jag nämde i ett tidigare inlägg, det får mig att gråta om jag ens tänker på det!


och sen är jag såklart rädd för småsaker med. som spindlar och sånt!

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:44

jaha, vad menas med "en första" då??


jaa kommer då inte på något som menas med det..

så det får bli tomt här så länge. om jag kommer på något. så lägger jag till det sen.

Av Linda Ljung - 19 december 2010 21:40

jaa har ju missat nån dag här nu.. men lägger upp det jag missat idag istället!


jaa vad får mig att gråta??


sorliga slut på filmer! haha.

jaa och sen orättsvisan! tex. folk som försöker få barn med det går inte. och man ser verkligen hur bra föräldrar dom kommer att bli. och så ser man folk som inte alls kan hantera ett barn, dom som inte ens kan ta hand om sig själva. som har hur lätt som helst att få barn. det får mig att storböla om jag tänker på det!!


jaa sen är det ju mer saker också.. som tanken på att förlora någon i min familj eller mina vänner.. kan verkligen inte tänka den tanken!



:(

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards