LindaLjung

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Linda Ljung - 2 december 2010 23:22

hejhej


har nyss kommit hem från apun.. har gått bra idag. skalat massa ägg och så. och sen hade vi typ det kalla på julbordet själva. så det blev lite springade idag. eller jaa, så är det ju varje dag.

i morgon blir det också jobb.. slutar väl runt nio tiden.

men allt känns mycket bättre nu i alla fall. man har ju fått koll på vart alla saker är och hur det ska vara och så. så det är faktis ganska kul! eller jaa den sista timmen brukar vara ganska jobbig.

och jag fattar inte hur dom skulle klara av julbordet utan oss?? vi gör ju faktis ganska mycket av det som ska göras.


och jag har redan ätit två julbord iår.. kommer nog vara ganska trött på julmat när julen kommer. men dom försöker i alla fall göra någon annan personalmat till oss. idag fick vi tex. kycklig, mos och någon god sås :)


efter jul ska jag börja med soppdieten.. ska nog hålla på någon vecka bara. man kan ju gå ner upp till 7kg per vecka! så måste testa den :P

men tror jag ska börja simma också. skulle vara sjukt skönt!


aja, nu blir det sängen i alla fall.

Gonatt <3

Av Linda Ljung - 2 december 2010 13:19

jag har inge tro som kristendomen eller nått sånt.. nej jag tror inte på sånt, hehe.


däremot tror jag på kärleken, familjen och vännerna!

hur hade jag kunnat leva utan dom underbara personerna jag har i mitt liv? nej ni ser, mitt liv skulle helt suga! så jag är tacksam att jag har er i mitt liv <3


    

      

  

      

  

Presentation


Tjena!
Linda heter jag. I min lilla blogg kan ni läsa om mitt liv och alla äventyr jag hittar på. Mitt nästa är att flytta till Norge över sommaren!
Ni får även läsa lite om hur det går för mig med träning och så!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards